Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Misschien een beetje filmpjes opnemen en streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €1400 en €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD 250GB Samsung, 8GB Crucial Ballistix Tactical, Randapparatuur zoals muis, scherm tobo etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een dikke PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia. Heb de afgelopen 6 jaar op AMD gedraaid en wil nu Intel wel eens proberen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een goede PC zijn. Geluid is voor mij niet zo belangrijk. Heb bijvoorbeeld liever een betere luidere koeler dan een koeler die minder goed maar stil is
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, maar in de toekomst misschien wel. Vandaar de K processor.
Volgens mij heb ik een redelijk goed lijstje in elkaar gezet. Ik twijfel misschien nog een beetje over de voeding, aangezien ik daar niet zoveel verstand van heb. Op of aanmerkingen zijn welkom!
Voornamelijk gamen. Misschien een beetje filmpjes opnemen en streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €1400 en €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD 250GB Samsung, 8GB Crucial Ballistix Tactical, Randapparatuur zoals muis, scherm tobo etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een dikke PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia. Heb de afgelopen 6 jaar op AMD gedraaid en wil nu Intel wel eens proberen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een goede PC zijn. Geluid is voor mij niet zo belangrijk. Heb bijvoorbeeld liever een betere luidere koeler dan een koeler die minder goed maar stil is
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, maar in de toekomst misschien wel. Vandaar de K processor.
Volgens mij heb ik een redelijk goed lijstje in elkaar gezet. Ik twijfel misschien nog een beetje over de voeding, aangezien ik daar niet zoveel verstand van heb. Op of aanmerkingen zijn welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 239,90 | € 239,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5 | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 378,90 | € 378,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 77,- | € 77,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Corsair Builder CX600 V2 | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 182,01 | € 182,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.277,21 | |
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies