Toon posts:

Windows 7 probleem met Taakbeheer en Afspeelaparaten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hoop dat iemand van jullie mij hierbij uitleg kan geven.

Sinds kort heb ik een probleem in mijn Taakbeheer en Afspeelaparaten.

Als ik Taakbeheer open verdwijnen alle Processen automatisch hetzelfde gebeurt bij de Services en ook bij de Afspeelaparaten.

Ik heb een video opgenomen en geupload bij youtube ik denk dat het makkelijker is als je het ziet gebeuren.

Ik heb dit nog nooit gezien en ook op Google vind ik het nogal moeilijk om een goede opzoeking hierover te doen.

Bedankt.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=b9q0XL7pbbw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Dit riekt naar malware die er nogal zijn best op doet niet ontdekt te worden...

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost.
strandbal schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:25:
Dit riekt naar malware die er nogal zijn best op doet niet ontdekt te worden...
Het was dus inderdaad Malware.

Even Malwarebytes er door en probleem was opgelost.

Dacht dit niet te hoeven doen aangezien ik AVG antivirus heb maar blijkbaar verkeerd :)

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat in de toekomst deze 2 handig zijn:
Autoruns
Process Explorer
En een beetje op passen wat je download en installeert met utorrent.

Ik weet wel dat dit op is gelost, maar ik heb nog wat tips voor je aangezien je met 98 processen gestart wel erg veel geladen hebt.
Ik beheer al jaren mijn processen en services en als mijn pc start begint het met 37 waar jij 98 hebt staan.
msconfig.exe, services.msc en al je software eens doorlopen waarom er zo veel processen zijn gestart, de meeste worden gewoon automatisch met Windows gestart ook al maak je geen gebruik van de bijbehorende software.
En wat ook gevaarlijk is is via utorrent gratis programma's downloaden en installeren en dan denken dat gratis bestaat. P2P altijd open en ben je niet zelf aan het downloaden dan wordt er van je pc geüpload waarschijnlijk.
Gratis bestaat nu eenmaal niet, je krijgt er malware voor terug meestal.

Nu weet ik niet of je hier wat mee kan, en of je hier wat aan hebt, maar Windows schoonhouden is wel belangrijk in wat er opstart.

En als je software wil uitproberen en gebruiken, waarom installeer je dan niet ook windows in een virtual box? snapshotje terugzetten en klaar.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 20:12 ]