Laat ik beginnen met te zeggen dat ik niet heel erg thuis ben in de Unix / Linux wereld. Dus wellicht gaat er wel iets heel triviaals fout.
Maar uit nieuwschierigheid heb ik met de hulp van onder andere deze tutorial (niet helemaal strikt gevolgd) pas geleden FreeBSD geïnstalleerd.
Omdat de prestaties van mijn RTL8188EU wlan adapter zwaar onder de maat zijn ben ik even een dagje flink gaan googlen en daarom probeer ik nu deze revision toe te passen.
De bestanden van de revision heb ik gekopieerd naar /usr/src/sys/dev/usb/wlan. In de terminal navigeer ik daarna naar /usr/src/sys/modules/usb/urtwn en geef ik het commando 'make install'.
Maar dit resulteert in de volgende foutmelding:
Waarschijnlijk een gevalletje 'so close and yet so far'
Maar uit nieuwschierigheid heb ik met de hulp van onder andere deze tutorial (niet helemaal strikt gevolgd) pas geleden FreeBSD geïnstalleerd.
Omdat de prestaties van mijn RTL8188EU wlan adapter zwaar onder de maat zijn ben ik even een dagje flink gaan googlen en daarom probeer ik nu deze revision toe te passen.
De bestanden van de revision heb ik gekopieerd naar /usr/src/sys/dev/usb/wlan. In de terminal navigeer ik daarna naar /usr/src/sys/modules/usb/urtwn en geef ik het commando 'make install'.
Maar dit resulteert in de volgende foutmelding:
Waar gaat het, of wat doe ik, fout? Ik ben inmiddels wel een beetje uit gegoogled.install -o root -g wheel -m 555 if_urtwn.ko /boot/kernel
install: if_urtwn.ko: No such file or directory
*** Error code 71
Stop.
make: stopped in /usr/src/sys/modules/usb/urtwn
Waarschijnlijk een gevalletje 'so close and yet so far'