Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allemaal,

Sindskort heb ik een tijd lang niet meer gespeeld op mijn favoriete app 8 Ball pool. Nu blijkt dat ik niet meer kan inloggen met mijn Google account en dus wel met Miniclip en Facebook account. Als ik wil gaan inloggen met mijn Google account, dan lukt het helaas niet. Heeft iemand misschien enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Mocht ik niet duidelijk genoeg zijn, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

AjayNL

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11 21:08

Nikeo

Jawelles

De eerste hit op google leert dat er momenteel problemen zijn met het inloggen via de google account

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:21
Nikeo schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 00:46:
De eerste hit op google leert dat er momenteel problemen zijn met het inloggen via de google account
Die melding is op september 2013 voor het laatst gewijzigd... :) Ik denk niet dat het nog relevant is, anders zou het wel een heel erg slechte zaak zijn van miniclip/

Ik lees dat er problemen met het google account kunnen ontstaan als je via facebook hebt geprobeerd in te loggen, heeft TS dat toevallig wel eens gedaan? Zo ja, dan is het advies om eerst volledig via facebook uit te loggen, cookies opruimen en dan zou het weer moeten werken.

Maar heb je al een vraag/verzoek ingediend bij Miniclip? Daar zullen ze je het meest treffend kunnen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Miniclip reageert blijkbaar niet op mijn vragen. Wat bedoel je met cookies verwijderen?

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 15:23

TommieW

Numa numa.

Wat bedoel je met "lukt niet"? Krijg je niet een error?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Topicstarter
TommieW schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:28:
Wat bedoel je met "lukt niet"? Krijg je niet een error?
Nee, ik krijg gelukkig geen error. Best wel raar dat als ik via Google wil gaan inloggen, dat ie gewoon door blijft laden in de cirkel.

Verwijderd

Hello,

Ik weet dat er zo veel mensen boos zijn op de *knip* van 8 ball pool dus hoop via deze weg er iets aan te doen! Heb net ook Google gemaild want 8 ball pool is niet bereikbaar voor klachten... Hoop dat er via Tweakers iets gebeurd!

Mvg,

Marco Web

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 14-04-2017 07:54 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd, bedankt voor je bijdrage, maar ik verwacht dat de TS na 2 jaar wel een oplossing heeft bedacht.

Verder is het kicken van topics niet toegestaan en zijn het doen van de groetjes ook niet nodig.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 14-04-2017 07:56 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.