Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop voor in de woonkamer +/- 1100E

Pagina: 1
Acties:

• JJA vanderwal
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-11-2022
Hallo,
Graag heb ik wat advies voor de aankoop van een nieuwe laptop, gezien de huidige eigenlijk nooit gekocht is voor de marteling die hij nu moet ondergaan...

Wat ga je met je laptop doen?
- Casual gaming: hij hoeft niet de zwaarste games in volle glorie te kunnen draaien, maar het is wel de bedoeling dat hij een aantal jaren mee kan om fatsoenlijk games te kunnen draaien. (denk bv aan total war serie)

- In lightroom foto's bewerken. Een goed scherm (voor de prijs klasse) is hiervoor gewenst, die ook een goede kijkhoek heeft zodat je ook met z'n tweeën foto's kan beoordelen. Daarnaast ook de nodige opslag capaciteit. Nu staat alles op een NAS, en dat werkt niet naar wens.

Wat is je budget?
Richtprijs is 1000-1200E.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop gaat gebruikt worden als desktop vervanger, het blijkt dat de desktop die boven staat niet meer gebruikt wordt en altijd de laptop op de eetkamertafel wordt gezet.. Dus verder dan van kast naar tafel en weer terug gaat hij niet komen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben wel een beetje klaar met lang op computers wachten tot dat ze opgestart zijn ed. Daarom wil ik graag een SSD hebben. Ik zit te denken aan een 17" scherm, maar 15" voldoet ook prima. tzt zal er waarschinlijk toch wel een losse monitor volgen.

Zelf zit ik te denken aan Asus N751JK-T7255H en hierbij een SSD van 256GB. AL maak ik me naar aanleiding van wat ik lees zorgen over wifi kaart en bouwkwaliteit.
Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat het verschil is met de Asus N751JK-T7163H, lijkt alleen om wifi kaart te gaan en uitgangen?

ALs alternatief kom ik bij de Acer Aspire V Nitro 779J, deze is meteen boven gepland budget, en ik vraag mij af of dat hij de meerprijs waard is.

Iemand goede ideeën?

[ Voor 0% gewijzigd door JJA vanderwal op 30-05-2015 22:24 . Reden: linkje gerepareerd ]