Allen,
Het is tijd voor een nieuwe game PC. Hieronder de antwoorden op de vragen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen & streamem tegelijkertijd. Momenteel game ik op 1080p. Ook af en toe wat programmeerwerk en photoshop.
Zeker in het kader van streaming weet ik niet of ik met speciale componenten moet rekening houden. De bedoeling is natuurlijk dat ik wat jaren verder kan met dit systeem
.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1300 - 1350 euro. Als er een goede reden is voor duurdere componenten kan de prijs altijd naar boven natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem twee andere harde schijven mee en muis / toetsenbord / schermen komen mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige nieuwe desktop, alles behalve randaperatuur dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil zeker een Intel systeem en van de gtx 970 ben ik ook redelijk zeker. Voor de rest heb ik niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behalve dat gamen en streamen vlot moeten gaan neen.
Ga je overklokken?
Neen
Mijn build die ik al had:
Vooral mijn moederbord ben ik niet echt zeker van. Heb deze uit de BBG van maart gehaald en hoop dus dat dit een goede keus is
.
Alvast dank voor jullie antwoorden
Het is tijd voor een nieuwe game PC. Hieronder de antwoorden op de vragen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen & streamem tegelijkertijd. Momenteel game ik op 1080p. Ook af en toe wat programmeerwerk en photoshop.
Zeker in het kader van streaming weet ik niet of ik met speciale componenten moet rekening houden. De bedoeling is natuurlijk dat ik wat jaren verder kan met dit systeem
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1300 - 1350 euro. Als er een goede reden is voor duurdere componenten kan de prijs altijd naar boven natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem twee andere harde schijven mee en muis / toetsenbord / schermen komen mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige nieuwe desktop, alles behalve randaperatuur dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil zeker een Intel systeem en van de gtx 970 ben ik ook redelijk zeker. Voor de rest heb ik niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behalve dat gamen en streamen vlot moeten gaan neen.
Ga je overklokken?
Neen
Mijn build die ik al had:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 219,95 | € 219,95 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 378,90 | € 378,90 |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD2003FZEX, 2TB | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Titanium | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Corsair CX600M | € 77,- | € 77,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 182,01 | € 182,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.308,71 | |
Vooral mijn moederbord ben ik niet echt zeker van. Heb deze uit de BBG van maart gehaald en hoop dus dat dit een goede keus is
Alvast dank voor jullie antwoorden