Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het systeem is voor een vriend die mij om advies vroeg.
hij wilt de PC vooral voor surfen en wat dingen voor school maar wilt wel af en toe wat licht kunnen gamen, houd het voortaan bij dingen zoals Minecraft, maar misschien worden later iets nieuwere/zwaardere games aangeschaft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer €600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapparatuur is zover ik weet allemaal aanwezig, in ieder geval word deze niet meegerekend in de prijs.
het OS kan waarschijnlijk goedkoop verkregen worden via school.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
systeem exclusief OS
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ja, alles moet bij Alternate te bestellen zijn, ik heb namelijk nog de code voor gratis assemblage. die mag hij van mij wel gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stiller is altijd beter.
Ga je overklokken?
nee
eerst was ik van plan voor een r9 270 of GTX750ti te gaan, maar dit past niet in het budget.
ik vraag mij af of er nog ergens een probleem is, of dat ik misschien beter voor een ander moederbord kan gaan.
Groet,
Stijn
het systeem is voor een vriend die mij om advies vroeg.
hij wilt de PC vooral voor surfen en wat dingen voor school maar wilt wel af en toe wat licht kunnen gamen, houd het voortaan bij dingen zoals Minecraft, maar misschien worden later iets nieuwere/zwaardere games aangeschaft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer €600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
randapparatuur is zover ik weet allemaal aanwezig, in ieder geval word deze niet meegerekend in de prijs.
het OS kan waarschijnlijk goedkoop verkregen worden via school.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
systeem exclusief OS
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ja, alles moet bij Alternate te bestellen zijn, ik heb namelijk nog de code voor gratis assemblage. die mag hij van mij wel gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stiller is altijd beter.
Ga je overklokken?
nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | ASRock H81M-DGS | € 42,23 | € 42,23 |
| 1 | Club 3D Radeon R7 260X royalQueen nw | € 113,50 | € 113,50 |
| 1 | Zalman ZM-T1 PLUS | € 25,19 | € 25,19 |
| 1 | GeIL Evo Veloce GEV38GB1600C11DC | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Cooler Master B500 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 505,72 | |
eerst was ik van plan voor een r9 270 of GTX750ti te gaan, maar dit past niet in het budget.
ik vraag mij af of er nog ergens een probleem is, of dat ik misschien beter voor een ander moederbord kan gaan.
Groet,
Stijn