Hallo beste mensen!
Ik heb graag wat hulp nodig bij het upgraden van mijn PC.
Deze heb ik een hele tijd geleden (2/3 jaar) ook al een keer een upgrade gegeven. Dus tijd voor wat nieuws!
Huidig systeem, de GPU is een Sapphire HD 6950 2 GB GDDR5. Leuk systeem, maar het is het net niet! wil er iets meer uitpersen als het kan!

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, lees Witcher 3 / GTA 5 op high/ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de 500, en er zit rek in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De ssd, moederbord, processor (als deze nog voldoet) en kast + voeding, 500 Watt (genoeg?)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk vooral RAM en een nieuwe GPU.
RAM : 8,12, 16? GB
GPU: R9 280/290 of een GTX 960? sta voor alles open! ben niet zo heel goed thuis in dit gebied!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee, Alleen het standaard overklok programma van de CPU
Alvast bedankt!
Taart
Ik heb graag wat hulp nodig bij het upgraden van mijn PC.
Deze heb ik een hele tijd geleden (2/3 jaar) ook al een keer een upgrade gegeven. Dus tijd voor wat nieuws!
Huidig systeem, de GPU is een Sapphire HD 6950 2 GB GDDR5. Leuk systeem, maar het is het net niet! wil er iets meer uitpersen als het kan!

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, lees Witcher 3 / GTA 5 op high/ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de 500, en er zit rek in.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De ssd, moederbord, processor (als deze nog voldoet) en kast + voeding, 500 Watt (genoeg?)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Denk vooral RAM en een nieuwe GPU.
RAM : 8,12, 16? GB
GPU: R9 280/290 of een GTX 960? sta voor alles open! ben niet zo heel goed thuis in dit gebied!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee, Alleen het standaard overklok programma van de CPU
Alvast bedankt!
Taart