Onderzoek over spelen van computerspellen tegen dieren

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimeck77
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09 07:56
Dag allemaal,

Mijn naam is Wim van Eck en ik ben een PhD student aan de Universiteit Leiden. Ik doe onderzoek naar hybride biologisch-digitale spellen en ik zou jullie willen vragen om een online vragenlijst in te vullen over het spelen van computerspellen tegen dieren. Er zijn 16 meerkeuzevragen in het engels en een kort filmpje, de resultaten zijn anoniem. Het zal ongeveer 6 minuten van je tijd in beslag nemen.

Mocht je vragen hebben over deze vragenlijst, mail dan naar *snip*. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door de ‘Media Technology Research Group’ van de Universiteit Leiden.

Dit is de link naar de google-forms vragenlijst:
*redacted*
Heel erg bedankt voor de hulp!

[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 03-06-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Niet om de zeurpiet uit te hangen, maar ik adviseer je eerst om toestemming voor dit soort topics te vragen, anders worden ze zonder pardon gesloten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimeck77
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09 07:56
Dank voor de tip, daar heb ik echt helemaal niet aan gedacht... Ik zal even contact opnemen met de admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:04:
Niet om de zeurpiet uit te hangen, maar ik adviseer je eerst om toestemming voor dit soort topics te vragen, anders worden ze zonder pardon gesloten.
Het is je toch gelukt de zeurpiet uit te hangen. Academisch onderzoek moet je aan deelnemen, niet over zanniken.

Ingevuld. Vrij hilarisch. Wist niet eerder dat krekels zo veel in hun mars hebben!

Edit: sowieso moet elk onderzoek naar krekels die gamen in welke vorm dan ook ingevuld worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:43:
[...]

Het is je toch gelukt de zeurpiet uit te hangen. Academisch onderzoek moet je aan deelnemen niet over zanniken.

Ingevuld. Vrij hilarisch. Wist niet eerder dat krekels zo veel in hun mars hebben!
Fijn dat jij antwoord, terwijl het voor de topic starter bedoeld was. De reden dat ik dit aanhaalde, is omdat er altijd aan een mod toestemming gevraagd moet worden, dus ik wil de dit aan hem meegeven als tip, om te voorkomen dat zijn topic gesloten werd.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nazanir schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:49:
[...]

Fijn dat jij antwoord, terwijl het voor de topic starter bedoeld was. De reden dat ik dit aanhaalde, is omdat er altijd aan een mod toestemming gevraagd moet worden, dus ik wil de dit aan hem meegeven als tip, om te voorkomen dat zijn topic gesloten werd.
Mijn reactie was te snel. Excuus.

Heb je deelgenomen aam het onderzoek naar gende insecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Totdat er toestemming is verleent gaat het topic op slot
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.