Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pioneer sc-1223-k

Pagina: 1
Acties:

• TheHummer
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-02-2024
hallo allemaal,ik heb een pioneer sc-1223-k en heb een netwerk probleem.
Om te beginnen de pioneer werkt naar behoren,hij herkent internet radio en kan ook gewoon alles besturen.
Maar als ik een film wil afspelen via de pioneer worden de mappen wel herkent maar de inhoud niet.
Mappen zijn gedeeld en ook via de media player is alles goed ingesteld.
In deze pc wordt ook alles herkent wat met het netwerk te maken hebt,zoals mijn smart tv,media player enz.enz.
als ik wil streamen en ik een film wil afspelen via de media speler,of via de smart tv is dat geen probleem,alles werkt naar behoren.dit doe ik via de home media center software.
Maar als ik alleen de film wil afspelen via de pioneer krijg ik dus geen film te zien,zoals ik al eerder zei ik ga naar mijn pioneer via de a.b. naar de media server,zie mijn naam en kan naar mijn mappen gaan,alleen als ik bij de film map kom is het afgelopen deze ziet geen films,ga ik bijv. naar afbeeldingen krijg ik die wel te zien.
Wat doe ik hier fout,ik heb totaal geen clou meer op dit moment.
Ben al 3 dagen bezig maar kom geen stap verder,ik hoop dat ik hiet verder geholpen kan worden.

Bij voorbaat dank

• Ximon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 11:08
Als je de mappen waar de films in staan kan zien, en ook afbeeldingen etc. via de Pioneer kan openen lijkt me dit geen netwerkprobleem. Misschien worden de codecs die in de films gebruikt worden niet ondersteund door de Pioneer? Je kan dit checken door de bestanden te openen in MediaInfo en dit naast de spec sheet van de Pioneer te leggen.

(╯°□°)╯︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x

• TheHummer
Ok thx ,ik ga vandaag checken,ik heb al gekeken bij pioneer en zie eigenlijk alleen maar deze Decoders & Formats.

Music File Playback AIFF, Apple Lossless, WAV, FLAC, MP3, WMA, AAC, DSD

verder niks,dus eigenlijk ben ik bang dat er geen mkv ondersteuning is.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

• Ximon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 11:08
Volgens mij doet die Pioneer uberhaupt niet aan video trouwens, in de handleiding staat
Content playable over a network

Even when encoded in a compatible format, some files may not play correctly.

Movie or Photo files cannot be played back
RTM dus :Y)

(╯°□°)╯︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x

• TheHummer
Ik ben er ook achter gekomen,in ieder geval bedankt voor je hulp.