Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alledaagse laptop gezocht: Toshiba L50?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Tekstverwerken, Netflixen, surfen. Standaard dingen.

Wat is je budget?
Tussen de 400-500.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Af en toe. Niet per se vaak, maar accuduur vind ik wel belangrijk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Dell vind ik fijn, ik heb nu een Dell Inspiron 1545 die het na 5,5 jaar mishandeld te zijn geweest door me (ik ga niet per se heel goed met mijn spullen om...) nog steeds soort van doet. Maar op de een of andere manier word ik in mijn zoektocht van de afgelopen dagen steeds naar de Toshiba L50 serie geleid.

Mijn hoofdvraag is dan ook... :
  • Ten eerste: zouden jullie deze twee laptops (pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-1GV en pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-1H3) geschikt achten voor mij, van bovenstaande uitleg uitgaande?
  • Ten tweede: WELKE zal ik dan doen? Ik ben scheel van alle laptops die ik voorbij heb zien komen, dus ik zie het allemaal niet meer. Ik dacht dat ik een voor mij significant verschil had gevonden in het feit dat de B-1GV een optische drive heeft (ik wil nog wel eens een CD'tje branden namelijk)... maar nu lees ik op de site van Coolblue dat dit helemaal het geval niet is. HELP!?

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik denk dat je gelijk hebt en de pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-1GV inderdaad geen optische drive heeft.

Ik weet niet wat je precies allemaal van je laptop verwacht maar tot nu toe gewoon standaard office taken, films kijken, cd branden en accu duur. Maar wil je dan weer een 15" of wil je 17" of wil je misschien kleiner 13/14"?

Zou je dan niet liever een FullHD scherm hebben? pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70 59442525, met een zuinige processor en hybrid harddisk.

Maar ja, je kan ook voor 100€ minder een laptop hebben die jij misschien wilt. Bijvoorbeeld een pricewatch: Lenovo IdeaPad G50-70-59440331

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel voor je snelle en behulpzame reactie! Die je als laatste noemt heeft wel een erg mooie prijs. Hoe verwacht je dat die accu het doet? Is dat stukken minder dan de overige drie (2 Toshiba en 1 Lenovo)?

Ik ben wel echt van de 15" trouwens.

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

De 3558U zal net iets minder presteren maar verbruikt ongeveer evenveel, alleen is de accu wel net iets kleiner, aan de andere kant, meer pixel zal ook meer stroom vragen(weet ik niet 100% zeker, zal iemand anders ook licht op kunnen schijnen?).
Denk dat ze beide ongeveer even lang uithouden.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, heb zojuist de Lenovo Ideapad G50-70 besteld! Ik bedacht me (mede door jouw hulp) dat het eigenlijk te gek voor woorden was om 200 euro meer uit te geven terwijl ik niets intensiefs met m'n laptop doe. Bedankt voor je input :)

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ah mooi :)

Veel plezier er mee, ik zie dat je hier nieuw bent op Tweakers.net, het zou leuk zijn als je na een tijdje gebruik een review van je laptop achter laat op: http://tweakers.net/productreview/manager/schrijven/435958/

Succes er mee.

Pagina: 1