Wat ga je met je laptop doen?
Tekstverwerken, Netflixen, surfen. Standaard dingen.
Wat is je budget?
Tussen de 400-500.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Af en toe. Niet per se vaak, maar accuduur vind ik wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Dell vind ik fijn, ik heb nu een Dell Inspiron 1545 die het na 5,5 jaar mishandeld te zijn geweest door me (ik ga niet per se heel goed met mijn spullen om...) nog steeds soort van doet. Maar op de een of andere manier word ik in mijn zoektocht van de afgelopen dagen steeds naar de Toshiba L50 serie geleid.
Mijn hoofdvraag is dan ook... :
Tekstverwerken, Netflixen, surfen. Standaard dingen.
Wat is je budget?
Tussen de 400-500.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Af en toe. Niet per se vaak, maar accuduur vind ik wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Dell vind ik fijn, ik heb nu een Dell Inspiron 1545 die het na 5,5 jaar mishandeld te zijn geweest door me (ik ga niet per se heel goed met mijn spullen om...) nog steeds soort van doet. Maar op de een of andere manier word ik in mijn zoektocht van de afgelopen dagen steeds naar de Toshiba L50 serie geleid.
Mijn hoofdvraag is dan ook... :
- Ten eerste: zouden jullie deze twee laptops (pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-1GV en pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-1H3) geschikt achten voor mij, van bovenstaande uitleg uitgaande?
- Ten tweede: WELKE zal ik dan doen? Ik ben scheel van alle laptops die ik voorbij heb zien komen, dus ik zie het allemaal niet meer. Ik dacht dat ik een voor mij significant verschil had gevonden in het feit dat de B-1GV een optische drive heeft (ik wil nog wel eens een CD'tje branden namelijk)... maar nu lees ik op de site van Coolblue dat dit helemaal het geval niet is. HELP!?