Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

android-m-een-eerste-b. Reclame speelt wel filmpje zelf niet

Pagina: 1
Acties:

• cees62
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-10 19:11
In het artikel reviews: Android M: een eerste blik op de nieuwe features
doet de Samsung reclame (nu 5 maal gezien) het wel maar de 'reportage' het niet (laatste versies van Crome en Firefox)
Just saying

• LukevanDrie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-11 15:46

LukevanDrie

Teamlead Mediateam
Krijg je een foutcode in de player?

Even getest hier in Chrome en Firefox, maar lijkt gewoon te werken. Het zou aan een Chrome Extension kunnen liggen die je draait, probeer deze eens uit te schakelen en en probeer het dan nog eens.

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11 13:08
Had het net ook in IE11 bij hetzelfde filmpje, maar het leek een bufferprobleem te zijn. Na F5 nog een keer de reclame gezien en pas na enkele seconden begon het filmpje te bufferen. Geen autoplay, maar het filmpje speelde vervolgens wel.

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 12:00
zelfde probleem

zowel op pc en laptop (W7 W8.1) en op beide met firefox met-en zonder add ons.

Geen foutmeldingen gewoon geen beeld (wel reclame). wordt ook geen data gedownload

edit> filmpjes zonder reclame draaien wel (apple watch, augmented reality)

nog een edit> had het ook met het filmpje van dat water kook staafje maar dat doet het nu wel...

[ Voor 41% gewijzigd door Rrob op 29-05-2015 19:08 ]

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:28
Heb het probleem hier ook, met zowel firefox als chrome.
Als ik in het filmpje op de 'tijdbalk' (dat horizontale stuk waar aangegeven wordt waar je in het filmpje ziet en hoever hij met bufferen is) klik, dan gaat hij wel bufferen en kan ik hem weer terug zetten naar het begin van het filmpje en kan ik het hele filmpje zien.
Ik heb het ook alleen met dit filmpje, de cheetah en origami-robot kan ik wel gewoon bekijken (beide tonen ook reclame)

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 21:40
Heb het ook inderdaad, in de console de volgende meldingen. Heb wel een adblock, maar heb ik uitgeschakeld op Tweakers :)

Als de ad wel laad, krijg ik alleen de tweede melding.

code:
1
2
Error: Ad adLoadError error: No ads were found in the ad response. At least one ad is required to be able to load or play. errorCode: 1001(anonymous function) @ VM2446:1
vTtP0I5R3pOk_PblP8a9D1YGE_2TwrcupbKsuA.mp4:1 GET http://content.tweakers.tv/stream/account=s7JeEm/item=PblP8a9D1YGE/file=rDsG1cfT2xmE/account=s7JeEm/vTtP0I5R3pOk_PblP8a9D1YGE_2TwrcupbKsuA.mp4 503 (Service Not Available)

[ Voor 5% gewijzigd door klepje op 30-05-2015 00:08 ]

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-11 14:38
Ik heb ook sinds een week of zo dat alle filmpjes niet automatisch starten. Na het reclame filmpje blijft het zwart. Soms als ik schakel tussen resoluties start het alsnog maar dit begint echt zwaar irritant te worden.

Ik heb het geprobeerd in Chrome (Version 43.0.2357.81 m) en IE (11.09) en werkt allebei niet.

Los ajb op tweakers redactie! _/-\o_

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 14:59

TradeMarkNL

Videoproducer
Vervelend om te horen jongens. Ik ga er maandag achteraan.

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 21:40
TradeMarkNL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:03:
Vervelend om te horen jongens. Ik ga er maandag achteraan.
Heb vandaag nog een keer geprobeerd het filmpje te bekijken en nu werkt het wel :-) Misschien een storing of iets dergelijks, aangezien ik 503 (Service Not Available) terug kreeg als response.

Toch bedankt! :)
Pagina: 1