Review nodig van de tag categorieen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:18
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/95L83fqh6lPpdJNZnbiacH3U/full.png

Geen idee waarom Cartech als categorie onder Geluid staat, maar helemaal logisch lijkt me dit niet. Misschien een nieuwe hoofdcategorie van maken zoals bij Augmented reality is gebeurd?

In het verlengde er van misschien een idee met het belangrijker worden van de tags deze eens te reviewen? Lage prio natuurlijk, maar goede structuur hierin zal de terugvindbaarheid alleen maar vergroten. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit is een issue voor Pricewatch Content en de redactie.

Cartech is een redactionele categorie en nu weggemoffeld onder geluid omdat we het niet belangrijk genoeg vinden om er een aparte hoofdcategorie voor te maken. We kunnen ons wel afvragen of Cartech een categorie moet zijn als we er een goede plek voor hebben in de hiërarchie. Een tag zou ook kunnen volstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:18
Duidelijk. Persoonlijk denk ik dat Cartech nog vele malen meer op de frontpage zal gaan passeren in de toekomst, maar die keuze is aan de redactie uiteraard.

Mijn voorstel is in ieder geval om de structuur die er is zo duidelijk mogelijk te houden. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen