Toon posts:

advies: Yamaha RX-V677 of Onkyo TX-NR737

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een degelijk/ondebouwd advies om te kiezen tussen de volgende twee netwerkrecievers:

Yamaha RX-V677
Onkyo TX-NR737

Beide kan ik voor dezelfde prijs aanschaffen.
Er zijn wat kleine verschillen, zo mist de Onkyo de mogelijkheid voor streamen via AirPlay. Maar wellicht kan ik de muziek van mijn Apple ook via andere manier goed streamen.

Graag een mooi advies, kan ik de knoop doorhakken..
Thanks

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:51
Natuurlijk kunnen we dat.. als je wat meer informatie geeft. Wat wil je bereiken met de receiver? Wat ga je aansturen? Welke configuratie..
Ergo, iets meer informatie is wel handig als je een gedegen advies wenst.

*sowieso

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Kluus

Gang is alles

Ik heb zelf al een aantal jaar de Yamaha rx-v677 en hij bevalt me nog altijd erg goed. Echter, ik weet niet wat je bedoeld met netwerkreciever, want volgens mij heeft deze reciever geen netwerk functionaliteit...

Streamen doe ik momenteel via een apple tv aangesloten op een van de HDMI poorten, zo heb je gelijk digitale audio overdracht (dus ik stream ook mijn muziek middels de apple tv). Hoewel ik momenteel ook een chromecast overweeg.

Maar goed, meer info zou inderdaad handig zijn.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Welkom op het forum. Bij het registreren heb je ingestemd met de algemene voorwaarden. Ik raad je aan om de forum FAQ nog eens door te lezen; de quickstart voor een goed topic in het bijzonder. Dit alles is er niet om jou te pesten maar om het voor iedereen leuk te houden. Je geeft erg weinig informatie en je topic heeft de insteek van een helpdesk op afroep. En dat doen we hier niet; vandaar dat je topic een slotje krijgt.

Lees je zelf even in en open dan een nieuw topic met voldoende informatie in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Hier horen aankoopadviesvragen op dit gebied namelijk thuis.

Dit topic is gesloten.