Homescreen Apple TV aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-06 08:39
Goedemorgen,

Kan ik op de 1 of andere manier het homescreen van mijn apple TV (3) aanpassen?

We hebben de apple TV onlangs gekocht om in een vergaderruimte te gebruiken. Standaard als je de apple-tv aanstaan komt die op "movies" te staan. Maar ik vind het nogal onprofessioneel staan als de aangaat, en er is heel groot te zien dat Taken 3, Night at the Museum 3, etc te huur is. Tuurlijk kan ik daarna een video of presentatie afspelen, maar daarna schiet ie natuurlijk weer naar dit homescreen.

Ik heb wel alle verdere iconen daaronder al verwijderd (dus Netflix, NBA, etc.) Daar staat niks meer, maar die 4 iconen daarboven, (film, muziek, computers, instellingen). Kan ik daar nog iets mee (verbergen het liefs) zodat ik geen filmaanbod zie als ik de Apple TV aanzet?

Bedankt vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-07 18:04

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Dat is gewoon een feature van de Apple TV, genaamd "Conference Room Display"
Je kunt dan een eigen gekozen tekst en achtergrond kiezen die standaard getoont wordt.

Afbeeldingslocatie: http://assets.ilounge.com/images/features_appletv60/22.jpg

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
DexterDee schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:22:
Dat is gewoon een feature van de Apple TV, genaamd "Conference Room Display"
Je kunt dan een eigen gekozen tekst en achtergrond kiezen die standaard getoont wordt.

[afbeelding]
Zo simpel. Je bent een held!! Een held zeg ik je !! Kun je ook een zelf gekozen afbeelding van internet halen, bv een bedrijfslogo, of kun je alleen iets kiezen wat er standaard in de apple tv zit?

[ Voor 14% gewijzigd door mister9 op 29-05-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee

DexterDee

Je kunt een eigen achtergrond kiezen als je op iCloud inlogt en daar een afbeelding neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Ik heb dit even geprobeerd, maar na het afspelen van een video, krijg ik gewoon weer het standaard homescreen te zien? Als ik de "trailer" aanklik bij vergaderruimte dan zie ik wel netjes hoe ik t wil, maar bij het daadwerkelijk afspelen zie ik t dus niet.

En ik kan trouwens ook niet kiezen voor m'n iCloud als ik kies voor "een foto kiezen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee

DexterDee

Die instelling is pas actief als je de hele Apple TV een herstart geeft :)

Ben je overigens ingelogd op de Apple TV op iCloud voordat je de foto kiest?

Afbeeldingslocatie: http://cdn5.howtogeek.com/wp-content/uploads/2015/05/650x368x5-25-2015_02.jpg.pagespeed.ic.gYXLWecb6Y.jpg

Pagina: 1