Popcorn time start niet door

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-05 03:54
Goedendag,

ik weet niet of dit het goede forumdeel is maar zoals de titel al zegt gaat het over popcorn time voor de ipad.
Zag net dat er een installer is voor windows om popcorntime op je ipad te zetten. Ik heb dit gedaan en popcorn time staat er op maar als ik de app selecteer blijft hij op het beginscherm van popcorn time staan en start niet door.
Is de versie inmiddels al onbruikbaar gemaakt door Apple ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-05 15:00
Nee, zou het moeten doen. Je zal popcorntime geforceerd moeten afsluiten 1x (home button dubbel drukken en de app omhoog swipen). Dan doet ie het wel goed. Eventueel ipad herstarten

Althans, voor zover je over goed kan spreken. Ik heb de app via Cydia, dan is ie veel logischer en stabieler. De versie zonder jailbreak heeft veel kuren bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ok dan,

Ik had hem al verwijderd want dacht dat word niets meer. Zal hem eens herinstalleren en dan de ipad eens rebooten.
EDIT: na de reboot crashed de app na het starten. Draai nu op ios 8.2 met een ipad mini 1st gen. Sommige dingen gaan nu al langzamer dus durf niet te upgraden naar 8.3 als dat het verschil zou maken. Ben bang dat de app idd brak is.

Thanks voor de reply

[ Voor 43% gewijzigd door mike30 op 29-05-2015 05:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
App al gekilled? Bij mij ipad retina, werkte dat.

8.2 kan je nog jailbreaken en de app via cydia downloaden. Ipad mini 1st gen heeft dezelfde hardware als ipad 2, dus hij zal evengoed langzamer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397139

Eerste keer opstarten in vliegtuigmodus. App afsluiten en opnieuw opstarten, vliegtuigstand moet dan wel weer uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
1e keer opstarten in vliegtuigmodus geeft hetzelfde resultaat. Start gewoon niet door. Heel apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Ohja, dat was het ! vliegtuigmodus en dan app killen en weer starten? Ik kan me haast niet voorstellen waarom dat niet zou werken, van uitgaande dat we dezelfde versie van de app hebben.

Desnoods maak je een backup van je ipad, update naar 8.3, mocht je niet bevallen of geen effect hebben kan je altijd weer terug naar 8.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 676668

Helaas heb ik de zelfde probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 676668

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Beetje stomme vraag: maar als je Googled naar je probleem, kom je dan geen mogelijke oplossingen tegen? Geef eens per gevonden oplossing aan welke je hebt geprobeerd :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1