WD Red advertenties timing/tekst inhoud

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
V&A aangeboden: WD Red SATA 6 Gb/s WD30EFRX, 3TB

V&A aangeboden: WD Red SATA 6 Gb/s WD40EFRX, 4TB

V&A aangeboden: WD Red SATA 6 Gb/s WD40EFRX, 4TB

Is dit nu toeval of zijn van bovenstaande Tweakers de accounts gestolen?

3 WD Red advertenties van 3 verschillende zeer goed bekend staande Tweakers met alle drie dezelfde stukken tekst in de advertenties en ze verkopen alle drie vrijwel nieuwe WD Reds.

Ik ben misschien een beetje paranoide maar je weet het maar nooit.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De eerste wijkt meer af, dan de andere 2. De laatste twee lijken wel overeen te komen. Misschien toeval, maar zeker de moeite om even verder te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
De bijna identieke advertenties van, in dit geval, de eerste en de derde verkoper zijn al eerder iemand opgevallen, zie: 2 users zijn hetzelfde?? .
Toen was er volgens de mods niets aan de hand, dat zal dus nu ook wel zo zijn.

Overigens waren de teksten toen ook ongeveer gelijk, aan die van nu, ze gebruiken blijkbaar steeds dezelfde advertentie-tekst en passen alleen specs, etc. van het betreffende artikel aan.
Dat is natuurlijk niet verboden, wanneer iemand veel advertenties plaatst, is copy-paste sneller gedaan, dan telkens een nieuwe tekst bedenken ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Marly op 29-05-2015 14:19 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Alleen de tekst "Ik ben een betrouwbare tweaker" zou al voldoende moeten zijn om een hele batterij aan bellen te laten rinkelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 29-05-2015 05:49 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Dit zijn er 3 waarvan ik het vermoeden heb dat ze samen werken. Ze hebben geregeld dezelfde items in de aanbieding met ongeveer dezelfde advertentieteksten.

Of ze kopen toevallig in uit 1 en dezelfde bron dus afhankelijk wat die dan net levert komen ze min of meer steeds op hetzelfde uit...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Het zijn 3 verschillende accounts, trust me. Maar het klakkeloos kopiëren van advertentieteksten gaat mij te ver, dat zorgt alleen maar voor verwarring. Ik heb hier dus iemand op aangesproken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1