Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:14
Nadat mijn tablet al steeds vaker spontaan resette, is hij vandaag definitief/continu in de opstartmodus gegaan. Softe resets hielpen niet, de tablet kwam steeds niet verder dan het opstartscherm (met Asus-logo). Tot slot maar een harde reset gedaan: volumeknop+ en powerknop ingedrukt. Het resetmenu verschijnt, daarna gekozen voor factory reset. Jammer van alle data...
Tablet gaat vervolgens resetten, Androidlogo verschijnt met daaronder de melding 'wissen'. Na circa 15 seconden komt weer het opstartscherm van Asus, daarna gebeurt er niks meer. Na een minuut of 15 heb ik het proces een paar keer herhaald met steeds hetzelfde resultaat.

Wie heeft suggesties? Kan ik nog iets nuttigs met de tablet of is het een dienblaadje geworden?

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:14
Niemand een suggestie? Of iemand die weet of een falende harde reset per definitie het einde is van de tablet?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:18

MsG

Forumzwerver

Enorme Kick, maar ik lijk hetzelfde te hebben. Is er bij jou nog iets opgelost?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn