CDROM +ISO probs

Pagina: 1
Acties:

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 08:26

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Ik heb nu dus een *.cue bestand gebrand. Op zich ging dit goed met fireburner maar als ik de cd nu in mn cdromspeler doe en ik kijk in verkenner dan zegt ie bij iedere file die ik open: dit is geen geldige win32 toepassing :? Wat moet ik hier meer? Is de CD nu mislukt? Wat te doen?

Verwijderd

Een ISO file met een CUE-sheet branden? Daar haal je wat door elkaar. Een BINary file brand je met een cuesheet, voor een ISO heb je die niet nodig.

Een ISO-file bestaat uitsluitend uit de 2048 databytes, terwijl een sector op een CD 2352 bytes telt. Een BIN-file bevat ook controle-bytes. Dat is het verschil.

Ik zou die CD maar weggooien.
Fireburner is wel een handig proggie, maar wil wel eens crashen (bijvoorbeeld bij het openen van een DOS-box tijdens het branden). Waarom probeer je CDRWin niet eens?

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Sorry, je had idd gelijk. Het is idd een .bin file. Denk je dat ik met CDRwin wel normaal kan branden, op zich ging het branden namelijk wel goed maar ligt het niet mischien aan mn brander ofzo? Ik heb een Hp8210i

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Niemand?

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:26
Met NERO-BurningROM (of zoiets) kun je ook BIN's fikken, probeer die eens als je dat prog hebt of er aan kan komen (zelf heb ik die niet, geen ervaring dus om je te helpen).

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

Topicstarter
Jamaar weet je zeker dat het daar dan wel goed mee gaat?

Kan je btw ook bin files branden met WinOnCD?
Pagina: 1