Pricewatch baseren op Landinstellingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Ik was me een beetje aan het vergapen aan de vele mooie ultrabooks die er tegenwoordig voor een schappelijke prijs te koop zijn, maar mij viel op dat er de mogelijkheid is om te kiezen tussen azerty en qwerty. Tja die keuze is er altijd al geweest maar ik bedacht me dat we tegenwoordig ook landinstellingen hebben.
Waarom niet automatisch de toetsenbord indeling instellen op 'qwerty' of 'azerty' gebaseerd op de landinstelling voor de webshop prijzen.

Ik als Nederlander heb geen interesse in een azerty indeling, maar er zullen waarschijnlijk evenveel Nederlanders qwerty hier prefereren als er Belgen hier azerty willen.

Het standaard uitklappen van de optie en het wat hoger plaatsen in de optielijst zal het voor de uniText :+ Tweakers onder ons ook gelijk duidelijk maken.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat word ook al gedaan, zodra je belgie als land kiest staan er vrijwel alleen maar azerty laptops in?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Aha, maar ik heb Nederland als land en er staat nog steeds azerty laptops tussen...
Klopt dat dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Uhm waarom zou je als Nederlander geen azerty laptop mogen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Ik zeg niet dat het moet, ik zeg alleen dat ik denk dat 99% van de Nederlanders een qwerty laptop wil, en 99% van de Belgen een azerty laptop.
Automatisch filteren op deze per landinstelling zou het gebruik toch vergemakkelijken?