Ik was me een beetje aan het vergapen aan de vele mooie ultrabooks die er tegenwoordig voor een schappelijke prijs te koop zijn, maar mij viel op dat er de mogelijkheid is om te kiezen tussen azerty en qwerty. Tja die keuze is er altijd al geweest maar ik bedacht me dat we tegenwoordig ook landinstellingen hebben.
Waarom niet automatisch de toetsenbord indeling instellen op 'qwerty' of 'azerty' gebaseerd op de landinstelling voor de webshop prijzen.
Ik als Nederlander heb geen interesse in een azerty indeling, maar er zullen waarschijnlijk evenveel Nederlanders qwerty hier prefereren als er Belgen hier azerty willen.
Het standaard uitklappen van de optie en het wat hoger plaatsen in de optielijst zal het voor de uniText
Tweakers onder ons ook gelijk duidelijk maken.
Waarom niet automatisch de toetsenbord indeling instellen op 'qwerty' of 'azerty' gebaseerd op de landinstelling voor de webshop prijzen.
Ik als Nederlander heb geen interesse in een azerty indeling, maar er zullen waarschijnlijk evenveel Nederlanders qwerty hier prefereren als er Belgen hier azerty willen.
Het standaard uitklappen van de optie en het wat hoger plaatsen in de optielijst zal het voor de uniText
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente