Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
goede cpu koeler max hoogte 160mm
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
+/- €45 of minder
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
zolang hij goed presteert
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
na mijn processor te hebben vervangen voor een i5 4670k om een poging te wagen naar overclocken merkte ik al snel dat mijn huidige koeler hier niet goed geschikt voor is.
full load turbo 3.8Ghz (stock snelheden) tikt ie de 75+ graden aan.
dus zal ik de koeler ook maar gelijk moeten vervangen.
probleem is alleen dat ik helemaal geen idee heb wat nou een geschikte koeler hiervoor is.
de koelers waar ik naar zat te kijken zijn:
dit is omdat ik deze koelers vaak aangeraden zie worden bij nieuwe pc builds, maar welke nou goed geschikt is
ik wil gewoon het beste prijs/prestatie qua temperatuur, zolang mijn pc niet gaat opstijgen vind ik het geluid niet zo belangrijk.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
goede cpu koeler max hoogte 160mm
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
+/- €45 of minder
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
zolang hij goed presteert
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 247,40 | € 247,40 |
| 1 | MSI Z87-GD65 Gaming | € 130,20 | € 130,20 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 236,95 | € 236,95 |
| 1 | Samsung HD204UI, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sharkoon VG4-W Rood | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | BenQ GW2265HM Zwart | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 103 | € 18,95 | € 18,95 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A1600C9A | € 65,40 | € 65,40 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
| 1 | Gigabyte Odin GT 800W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 52,95 | € 52,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 903,36 | |
na mijn processor te hebben vervangen voor een i5 4670k om een poging te wagen naar overclocken merkte ik al snel dat mijn huidige koeler hier niet goed geschikt voor is.
full load turbo 3.8Ghz (stock snelheden) tikt ie de 75+ graden aan.
dus zal ik de koeler ook maar gelijk moeten vervangen.
probleem is alleen dat ik helemaal geen idee heb wat nou een geschikte koeler hiervoor is.
de koelers waar ik naar zat te kijken zijn:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Noctua NH-U9B SE2 | € 46,90 | € 46,90 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,- | € 39,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 144,80 | |
dit is omdat ik deze koelers vaak aangeraden zie worden bij nieuwe pc builds, maar welke nou goed geschikt is
ik wil gewoon het beste prijs/prestatie qua temperatuur, zolang mijn pc niet gaat opstijgen vind ik het geluid niet zo belangrijk.