Hallo tweakers,
Dit is gelijk mn eerste post dus hallo ;-)
Ik leg de situatie even uit, bij ons thuis hebben wij een adsl lijntje liggen dat ons 12 mb(its) internet aanlevert.
Helaas is er nog geen glasvezel, dit is ook het hoogst haalbare hier.
Nu hebben mijn ouders kliksafe, ze vertelden mij als ik ander internet wou ik dat zelf maar moest regelen.
Dat vind ik ook geen probleem, dus dacht ik er aan om zelf solcon/kpn te nemen.
Is dit mogelijk? Ik had al gegoocheld en wat rond gevraagd, hoorde hier endaar wat over meerdere vlans en dan aan aan je provider vragen of het op een aparte vlan geleverd kan worden?
<edit>
Het filter is absoluut geen probleem, als je dat filtertype op flex zet en je houd er een proxy bij dan red je het wel. ik had dat eerder moeten zeggen, het probleem is dat 7 man netflix heeft op ons 12 mbit netwerk, zwaarbokken dus....
</edit>
Ik heb ook op tweakers gezocht, helaas doet de zoek functie het hier niet:
Vol verwachting klopt ons hart.
Met vriendelijke groet,
Berm
Dit is gelijk mn eerste post dus hallo ;-)
Ik leg de situatie even uit, bij ons thuis hebben wij een adsl lijntje liggen dat ons 12 mb(its) internet aanlevert.
Helaas is er nog geen glasvezel, dit is ook het hoogst haalbare hier.
Nu hebben mijn ouders kliksafe, ze vertelden mij als ik ander internet wou ik dat zelf maar moest regelen.
Dat vind ik ook geen probleem, dus dacht ik er aan om zelf solcon/kpn te nemen.
Is dit mogelijk? Ik had al gegoocheld en wat rond gevraagd, hoorde hier endaar wat over meerdere vlans en dan aan aan je provider vragen of het op een aparte vlan geleverd kan worden?
<edit>
Het filter is absoluut geen probleem, als je dat filtertype op flex zet en je houd er een proxy bij dan red je het wel. ik had dat eerder moeten zeggen, het probleem is dat 7 man netflix heeft op ons 12 mbit netwerk, zwaarbokken dus....
</edit>
Ik heb ook op tweakers gezocht, helaas doet de zoek functie het hier niet:
| "Er is iets mis gegaan bij het ophalen van de benodigde gegevens uit onze databases. Er was geen server in staat om de benodigde gegevens aan te leveren." |
Vol verwachting klopt ons hart.
Met vriendelijke groet,
Berm
[ Voor 11% gewijzigd door bermdingetje op 28-05-2015 22:23 ]