Glasvezel gebruiken terwijl ADSL 2 lijn nog actief is ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Tweakers,

Een vraag :

Mijn ADSL2 abonnement van Online loopt af in November van dit jaar (November 2013 verlengt) . Toen was er nog niet bekend dat op dit moment nu er glasvezel van Caiway ligt.

Nu wil niet wachten tot november totdat mijn abonnement is afgelopen van Online en wil alvast glasvezel nemen van Caiway.

Is het mogelijk als ik Glasvezel afsluit dit direct kan gebruiken wanneer Caiway zegt dat dit kan of moet ik echt wachten tot afsluiten tot November?

Ik weet namelijk niet of het mogelijk is de ADSL te dumpen en alleen abonnementsgeld te betalen aan Online tot November maar wel alvast glasvezel gebruiken?

Als jullie meer info nodig heb hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 06:40
Als jij netjes online elke maand betaald dan is dat toch geen probleem!!!! Je betaald dan wel en caiway en online maar ja... Glasvezel is wel errug lekker hoor en berestabiel bij caiway _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:44

thof

FP ProMod
Mijn ADSL2 abonnement van Online kan ik gewoon per maand opzeggen, omdat de initiële contract termijn verlopen is. Wellicht is dat bij jou ook het geval :) Je zit dan niet een lange periode met dubbele kosten, scheelt weer. Kun je, als ik het mij goed herinner, zien als je inlogt op de website van online.

[ Voor 32% gewijzigd door thof op 28-05-2015 21:13 ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Beide bedankt voor juillie reactie.

Het contract van online loopt in november 2015 af. Deze was op 2 November 2013 afgesloten.

Op de online pagina staat 2 november 2015.

Ik dacht misschien dat er storing kwam als ik ze aansloot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:23
ADSL en glasvezel hebben weinig met elkaar te maken (anders dat ze toegang tot het internet kunnen bieden :))

ADSL gaat over je kopere telefoonlijn en glasvezel gaat over uhh ja.. glasvezel. Glasvezel kan je dus gewoon aanvragen, je zal alleen je contract met Online wel uit moeten zitten en dus krijg je dubbele kosten.

Het zal elkaar in ieder geval niet storen.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Thanks Bart. Ik ga glasvezel aanvragen en bel online op voor de mogelijkheden.
Pagina: 1