Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat moet ik kopen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een laptop die gemakkelijk kan werken met autoCad en Inventor (in 3d) maar ook moet het gemakkelijk zijn om te leren programmeren (beginnersniveau) maar moet ook voldoen aan professioneelniveau. Het mag niet duurder zijn dan 3500-4000 euro. Natuurlijk kan veel goedkoper maar beter ook. Ik had al iets in gedachten maar ik weet niet of dat het een goede keuze is:

Apple Macbook pro 15" mid 2015 (19/05/2015)

2,8-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 4,0 GHz
16 GB 1600-MHz DDR3L SDRAM
1 TB PCIe-flashopslag
Intel Iris Pro Graphics + AMD Radeon R9 M370X met 2 GB GDDR5-geheugen
Force Touch-trackpad

Maar dit heef wel een grote prijskaartje namelijk 3639 euro. Ik zou er ook een beetje op willen gamen maar niet noodzakelijk. Zou ik voor Apple gaan zal ik Bootcamp installeren.

Ps: Ik ben van plan om een cursus te volgen om te leren programmeren en prototypen. Ook ben ik van plan om een avondschool AutoCad te volgen.

Mvg

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:50
Zozo dat is aardig prijs kaartje misschien eens naar de Dell XPS 15 kijken?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het zeker doen maar wat vind je can ewn gaming laptop om 3d te tekenen (ze hebben een goede grafische kaart) en ze hebben een goeie processor om te programmeren en zware taken uit te voeren.
Of is het toch geen goed idee ik weet het niet.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:17
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:56:

Maar dit heef wel een grote prijskaartje namelijk 3639 euro. Ik zou er ook een beetje op willen gamen maar niet noodzakelijk. Zou ik voor Apple gaan zal ik Bootcamp installeren.

Mvg
Dus je gaat geen OS X draaien?

Echt geweldig is de schaling van Windows 8 ook niet met de Retina resolutie