Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond , was ik bezig met m'n pc af te sluiten delete ik m'n prullenbak en m'n internet is weg god mag weten hoe en wat daar is zat nu is de vraag wat is het beste wat ik kan doen, terug naar factorysettings of een USB stickje halen en daarop te installeren .

1:Wi-fi en powerline werkt niet op de pc
2: het werkt wel op de ps3 (die op m'n computer staat)

Alvast bedankt voor je hulp.

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:58
- Zorgen voor een duidelijke vraag met punten, komma's en hoofdletters
- Controleren of je een recent herstelpunt hebt
- ...

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Ik weet niet hoor, maar heb je per ongeluk het icoon van IE weggegooid?

- Druk eens op de startknop
- Typ in: internet

Nu zie je bovenaan 'Internet Explorer'. Tada, Internet weer gevonden.

Houdoe

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op deze manier is je topic slecht leesbaar. Wat is 'internet is weg'? Krijg je geen IP-adres? Is je NIC niet zichtbaar? Of is inderdaad je browser niet meer aan de praat te krijgen? Welke foutmeldingen krijg je dan precies (in het scherm en in je event log)?

Ik stel voor dat je even opnieuw begint met een duidelijkere topicstart. geef dan ajb ook aan welk besturingsysteem wordt gebruikt etc.
(En gebruik ajb ook een wat meer concrete topictitel: 'probleem' slaat op 80% van de topics. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.