Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

School laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
-Word/Excel etc
-Traktor pro (DJ programma)

Wat is je budget?
-400/450 max

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
-Ja

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
-Asus (goede ervaring mee)
-Acer (minder goede ervaring mee)
-Overige merken, kan ook heb er niet zo veel vertand van

Wat ik heb gevonden:
pricewatch: HP Pavilion x2 13-p100ed
Kan bovenstaande laptop voor 430,- krijgen. Nadeel is dat de garantie nog maar 8 maanden is, en de orginele verpakking etc is niet bij geleverd. Ik zou zeggen voor de prijs een goede deal maar de exacte reden voor het missen van de onderdelen weet ik niet.

Edit:
School begint pas in september dus er is momenteel nog geen haast bij. Eventueel wachten en hopen dat prijzen zakken is een optie. Al heb ik geen verstand er van of dat wel of niet wat uit gaat maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2015 17:22 ]

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Denk dat je wat meer moet uitleggen wat je precies wilt, er zijn wel honderden laptops die voldoen aan je wensen.
Speel eens met de pricewatch en vertel ons wat je daar gevonden hebt, wellicht dat we je dan wat beter kunnen helpen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Verwijderd

Topicstarter
True schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:58:
Denk dat je wat meer moet uitleggen wat je precies wilt, er zijn wel honderden laptops die voldoen aan je wensen.
Speel eens met de pricewatch en vertel ons wat je daar gevonden hebt, wellicht dat we je dan wat beter kunnen helpen.
dat is idd wat handiger, reden voor aanmaken van topic is vooral omdat deze laptop op de pricewatch 750 kost. Maar ik hem voor 430 kan krijgen. Of dat een goede deal is of dat er betere aankopen zijn.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Zeker niet je geld waard, voor 450€ kun je veel meer laptop krijgen dat die laptop, en dan heb je het ook nog eens nieuw ook nog.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Verwijderd

Topicstarter
True schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 00:15:
Zeker niet je geld waard, voor 450€ kun je veel meer laptop krijgen dat die laptop, en dan heb je het ook nog eens nieuw ook nog.
okee dan is het helemaal duidelijk. Bedankt voor je inbreng! Ik dacht dat deze laptop een koopje was maar niet dus ;)