Unreal Tournament 4 (pre-alpha)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Jaren was ik fan van de Unreal reeks, nu onlangs de UT4 uitkwam was ik zeer benieuwd.
Echter merk ik dat het spel er grafisch verschrikkelijk slecht uit ziet, erger als ut3 zelfs.
Ik vroeg me af hoe ik dit kan verhelpen, of het werkelijk aan mijn specs zou kunnen liggen? of omdat het gewoonweg nog in een te jonge fase zit ? Ik heb al reacties gelezen en gehoord, en screenshots gezien van awesome graphics..

Cpu: Core i7 3610QM 2.3ghz
Gfx: Geforce GT 635M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:22
Je geeft aan dat je al screenshots hebt gezien van 'awesome graphics' maar dat het er bij jou niet uitziet..
Vervolgens zet je wat specs neer (wat me lijkt op een laptop) en verwacht je nu van ons om met een oplossing op de proppen te komen of? Het is me niet helemaal duidelijk wat je precies verwacht eigenlijk..

Overigens als ik kijk op Youtube zie ik diverse gameplay video's die er prima uit zien..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 23:42

Vickiieee

Kritische lezer.

Titel: (pre-alpha)
Daar zal het grotendeels aan liggen.

Verder ben ik het eens met DonJunior, dit is wel echt héél erg karig voor 'ons' om een diagnose op los te laten.

Wat zijn je volledige specs? Zeker dat het UT4 is? Zijn die andere screenshots niet met mods o.i.d.? Wat zijn de instellingen van de game? Draaien andere spellen wel goed? Drivers up to date? Resolutie scherm bijv.? Etc. etc. etc.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Er zijn maar 2 maps die een beetje aantonen wat de pracht en praal van de nieuwe Unreal Tournament gaat zijn, de map DM-Outpost23 en DM-Lea, de andere maps zijn heel erg kaal.

De game is in Pre-Alfa, ze zijn system aan het implementeren (zoals matchmaking, advanced spectating, HUB etc.). Ze zijn zeg maar nog bezig met de 'kades' neer te zetten. Als de kades bekend zijn gaat de game in alfa en gaan de systemen verder uitgewerkt worden, waarna de game in beta gaat waar we vooral bug testing gaan doen.

De game ziet er gewoon goed uit op dit moment, soms al beter dan menig gereleased game:)
De game is natuurlijk ook nog niet 100% geoptimaliseerd dus in performance valt ook zeker nog winst te behalen aangezien ze de game op een zo'n breed mogelijk platform beschikbaar willen stellen.

ut=life