After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
My favorite programming language is solder.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
^^ dat.Dirk schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:52:
Wat betreft het inzien van de wijzigingen door de crew zeg ik nee. We passen de reactie niet voor niets aan, dan gaan we geen makkelijke manier geven om de tekst toch weer terug te halen en (elders) weer te plaatsen.
Wat betreft eigen wijzigingen heb ik er geen moeite mee, maar het terughalen van tekst die we niet voor niks weghalen wil ik niet te makkelijk in de hand werken.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Terugplaatsen kan niet door edit-lockDirk schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:52:
Wat betreft het inzien van de wijzigingen door de crew zeg ik nee. We passen de reactie niet voor niets aan, dan gaan we geen makkelijke manier geven om de tekst toch weer terug te halen en (elders) weer te plaatsen.

Oscar Wilde
Verwijderd
Mijn inziens gaat het hier heel ergens anders over: namelijk het 'zien' qua wijzigingen. En dat heeft dan weer te maken met aandacht(s) bogen bij schrijven en lezen en verbeteren qua posts. Het moet volgens mij gaan over vermijden qua schopjes d.m.v. posts als onderbreking aandachtsbogen plus voorkomen qua meerderen posts.
Schopjes stroomlijnen kan overigens door een "Schoppen" check box standaard aan gevinkt. Om op te lossen dat zomaar ouderen draadjes omhoog geschopt worden maak je die verstuur knoppen grijs tot tik-hover erover.
Op deze wijze kunnen we vervolgens besluiten om louter wijzigingsberichtjes laten te vervallen na opslottings.
Tot slot achter slotjes verbeterbaarheid archief posts. Als twee klikkende Tweakers slotjes open tikken breken.
Afgezien van dat gaat dit topic over het "op slot zetten" van berichten als een moderator die aanpast. Dat doen we eigenlijk altijd met een reden en die zullen we ook altijd ofwel via een modbreak ofwel via een berichtje aan de user in kwestie uitleggen. Ik zou dat persoonlijk niet geautomatiseerd met elke post willen doen (want dat maakt het onder andere lastig om topicstarts bij te houden) terwijl het volgens mij niet echt een doel dient.
Commandline FTW | Tweakt met mate