Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Luxaflex prijzen

Pagina: 1
Acties:

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23:46
Ik ben aan het orienteren op nieuwe plissegordijnen en het valt me op dat bij iedere winkel de prijzen rechtsstreeks uit zo'n verkoopboek van de leverancier komen. Ik vroeg me af in hoeverre deze prijzen vast liggen voor de verkoper, zijn dit slechts adviesprijzen, hanteert luxaflex standaard marges voor hun verkopers.
Ik heb namelijk nergens de indruk gekregen dat er iets met de prijs gedaan kon worden, maar aangezien ik meerdere spullen ga kopen wil ik eigenlijk een goede deal maken. En voor een goede deal moet je natuurljk welbeslagen ten ijs komen, vandaar dit topic.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Dat heeft niets met het Shopping Forum te maken, schopje naar Algemene Zaken.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• ScSi
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18-07 19:34

ScSi

Belgische vouwgarnaal!

Met een beetje onderhandelen kan er wel 10 à 15% van de prijs af, zonder de verkoper echt pijn te doen.
Je kan ook voor 'secundaire' korting gaan in het gratis opmeten en/of gratis plaatsen door de verkoper.

Join Los Alcoholicos! Rondjes aan de bar, kroeggebrabbel en rondjes aan de bar!

• marshallq
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
Meerdere offertes aanvragen en volgens mij komen de meeste artikelen uit dezelfde fabriek maar worden ze soms 'als merk' verkocht. Dit laatste weet ik niet 100% zeker, maar als ik naar mijn offertes kijk dan weet ik wel wat ik kies:

Offerte voor multishades \ plisse \ rolgordijnen zat er tot 900 verschil in de diverse offertes (1450 tov 2350).

Beide zijn bij mij in huis geweest voor advies \ keuze materiaal en kleur \ meten.

marshallq wijzigde deze reactie 28-05-2015 16:09 (24%)

• Speedy
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 21:20
Bij ons werd er wel wat met de totaalprijs gedaan, maar het grootste verschil was dat we de spullen in de winter aangeschaft hebben (dat scheelde 25%). Heb je nu niks aan, maar als je geen haast hebt ... (geeft ook wel de marge aan :P)
Meer winst behaal je online, maar dan loop je zelf het risico van verkeerd in meten.
Een B-merk van Hunter Douglas (waar Luxaflex ook onder valt) scheelt nog veel meer (zeker de helft in ons geval) als je niet perse het merk wil of de spullen die ze bieden (het smartcord systeem is een patent van Luxaflex en voor onze vrij brede duette (3+ meter) konden we alleen bij Luxaflex terecht).

Speedy wijzigde deze reactie 28-05-2015 18:21 (9%)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 01:12

Sport_Life

Anima Sana in Corpore Sano

Als je niet al te afwijkende maten hebt kun je ook kant-en-klare jaloezieën aanschaffen van een ander ( B ) merk, dat scheelt een hoop geld. Zijn ook heel eenvoudig in te korten in de breedte met zo'n schaartje.

Wil je voor een dubbeltje vooraan zitten met Luxaflex, heb je natuurlijk niets hieraan ;) :).

Sport_Life wijzigde deze reactie 29-05-2015 00:14 (18%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21:32
Luxaflex verplicht de dealers om de prijzen uit de boeken vast te houden. Doen de dealers dat niet hebben zij kans dat het dealerschap worden afgenomen..

Mijn ouders handelen daar namelijk in..

Daarnaast zijn het allemaal maat producten.. Vaak zit de korting dan ook op het gratis inmeten of plaatsen..

A Soldiers manual and a pair of boots.

• IDtenT
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
quote:
To_Tall schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:37:
Luxaflex verplicht de dealers om de prijzen uit de boeken vast te houden. Doen de dealers dat niet hebben zij kans dat het dealerschap worden afgenomen..

Mijn ouders handelen daar namelijk in..

Daarnaast zijn het allemaal maat producten.. Vaak zit de korting dan ook op het gratis inmeten of plaatsen..
Dat komt in veel markten voor, maar hoe weet Luxaflex wat er daadwerkelijk betaald wordt in de winkel? Moeten ze de facturen opsturen?

Slave of Thieves

• To_Tall
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21:32
quote:
IDtenT schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:52:
[...]

Dat komt in veel markten voor, maar hoe weet Luxaflex wat er daadwerkelijk betaald wordt in de winkel? Moeten ze de facturen opsturen?
Niet, ze nemen eens in de zoveel tijd een steekproef in de winkels die veel verkopen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

quote:
Malt007 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:57:
Ik ben aan het orienteren op nieuwe plissegordijnen en het valt me op dat bij iedere winkel de prijzen rechtsstreeks uit zo'n verkoopboek van de leverancier komen. Ik vroeg me af in hoeverre deze prijzen vast liggen voor de verkoper, zijn dit slechts adviesprijzen, hanteert luxaflex standaard marges voor hun verkopers.
Ik heb namelijk nergens de indruk gekregen dat er iets met de prijs gedaan kon worden, maar aangezien ik meerdere spullen ga kopen wil ik eigenlijk een goede deal maken. En voor een goede deal moet je natuurljk welbeslagen ten ijs komen, vandaar dit topic.
Er zijn ook andere merken/leveranciers. shop wat rond en vraag verschillende offertes

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23:46
Heb ik uiteraard gedaan maar bij andere merken komen de prijzen uit een zelfde soorten boeken.Prijsverschillen waren overigens niet groot bij de producten waar ik naar keek. Uiteindelijk gekozen op basis van verleende service.

Kon wel iets met de prijs gedaan worden maar <10% uiteindelijk,

• Morpheusk
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 00:57
Ik zeg http://clickforblinds.com/ , mits je zelf kan inmeten. Bedrijfje zit in Polen. Goede kwaliteit en een goede prijs. Ook de aftersales is goed bevallen. Er zat een deuk in een kap en dit is kosteloos hersteld, wat je uiteraard ook verwacht bij een goede service. Ook één verkeerd besteld en deze is ingekort en van links naar rechts omgedraaid voor een paar tientjes. Bij het merk Luxaflex betaal je naar mijn mening ook voor het merk.

Morpheusk wijzigde deze reactie 15-06-2015 13:35 (11%)

https://www.BMWmpakket.nl - Origineel BMW M-pakket / Professioneel gespoten / Vakkundige Montage | DM voor korting op originele onderdelen.

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Ryzen

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True