Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chotto Toire
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-08 20:36
De ervaring heeft me geleerd dat de batterij van mijn smartphone net tekortschiet wanneer ik op vakantie mijn telefoon gebruik voor een hoop casual vakantiekiekjes en wat navigatie. Ik heb extended battery's en powerbanks overwogen, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik toch het liefste een tweede authentieke batterij zou hebben. Nu ben ik online eens op zoek gegaan naar verwisselbare batterijen, en mijn bevindingen zijn dat een authentieke batterij in Nederlandse webshops gewoon best wel duur is (haast €20 hier op bol.com bijvoorbeeld), terwijl ik goedkope aanbieders op eBay niet helemaal vertrouw op basis van hun beoordelingen.

Mijn vraag is dus op er iemand advies heeft voor het kopen van reservebatterijen. Mijn voorkeuren zijn als volgt:
  • Het gaat om een batterij voor de Samsung Galaxy Note II (GT-N7100);
  • Authentiek, dus mét ingebouwde NFC-antenne;
  • Het liefst wat goedkoper dan de hierboven gelinkte batterij van €18
Bij voorbaat heel veel dank voor de adviezen en de moeite. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maap
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 13:24
€18 lijkt me al een zeer redelijk prijs voor een originele batterij. Nog goedkoper en authentiek zal moeilijk worden denk ik.

Aanhangwagen onderdelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omabeatle
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:21
Een authentieke reserve-accu van € 18 lijkt mij helemaal niet zo'n vreemde prijs? Goedkope aanbieders op Ebay verkopen niet de originele producten, dus ik denk dat je zelf het antwoord al gegeven hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chotto Toire
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-08 20:36
Aha. Voordat ik op zoek ging had ik geen idee dat €18 zo'n normale prijs was voor een batterij. Ik was er van overtuigd dat het toch goedkoper moest kunnen. Maar zoals het er naar uitziet denk ik dat ik me daar maar bij neer moet leggen.
Hartelijk dank voor de tip! Ik denk dat ik deze maar eens ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit forum is voor "wat" je moet kopen, niet voor "waar". Voor dat laatste hebben we de Pricewatch. Dit topic gaat dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.