Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

c-schijf loopt alsmaar vol

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd loopt mijn c schijf op onverklaarbare wijze vol, heb éénmaal met virusscanner AVG
een virus gepakt(heb naam vergeten op te schrijven) toen had ik ineens weer een veertig Gb meer!
Nu loopt mijn schijf weer vol! Is dit te wijten aan een virus of andere problemen!
Heb ook een programaatje treesize geprobeerd en ik zie dat in de "system volume information" meer dan
50 Gb bedraagt,,mag ik deze map leegmaken?
Er is nog 28 van 143 Gb beschikbaar!

8)7 groetjes, Hendrik

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dat zijn restore points (tip, google eens). Maximale grootte lager zetten

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Restore points nagekeken? En je pagefile? Hoe groot is die?

• Remco_O
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-11 21:32
Je zou natuurlijk een tool als ccleaner kunnen gebruiken die op zoek gaat naar alles wat zo verwijderd kan worden... ;) haalt al je overbodige restore point ook weg voor zover ik weet

• Desmoos
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-11 22:58
Temp files, logging, windows update temp files, enz. enz.
Er zijn veel redenen hiervoor.

Met een tooltje als treesize (gratis) kan je achterhalen waar al die data staat en meestal ook waardoor het komt.

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 00:20
Remco_O schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:10:
Je zou natuurlijk een tool als ccleaner kunnen gebruiken die op zoek gaat naar alles wat zo verwijderd kan worden... ;) haalt al je overbodige restore point ook weg voor zover ik weet
Nee, dat doet CCleaner niet.

En Treesize idd: http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml

• Remco_O
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-11 21:32
My bad, niet helemaal natuurlijk, vooral de temp files die zo verwijderd kunnen worden.
Geeft echter wel een lijstje van je system restore points, en de mogelijkheid om ze te verwijderen (op de laatste na vanwege veiligheid)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gedaan wat u gezegd heeft, en ik heb nu meer dan de helft ruimte bij, die maximale grootte bij herstelpunten stond heel hoog!
Het probleem is nu opgelost hoop ik en de computer gaat momenteel tweemaal sneller!!
Dank u voor de hulp!

groetjes, Hendrik
Pagina: 1