Hallo,
Ik heb gisteren voor mijn Acer Predator G3610 een nieuwe videokaart gekocht, erin gezet en verder kom ik niet....
Na het plaatsen en dan opstarten krijg ik alleen het logo van Acer te zien bij het opstarten en geeft hij na ongeveer 30 sec. elke keer een piep (interne pc speaker) de waaiers op de videokaart draaien ook heel even en stoppen dan ook gelijk weer bij het opstarten.
ik heb gezocht naar een bios update, ook gedaan nu zit er iets van P03 op maar die is volgens mij ook erg oud... Iemand ideeen ???
Hieronder de info over mijn systeem en over de voeding.
pricewatch: Acer Aspire Predator G3610 (DT.SJZEH.004)
CPU/SoC Intel Core i5-3450
CPU architectuur Intel Ivy Bridge
Klokfrequentie 3,1GHz
Moederbordchipset Intel H67
Geheugengrootte 8GB
Videokaart(en)
Videochip Radeon HD7670
Ik heb gisteren voor mijn Acer Predator G3610 een nieuwe videokaart gekocht, erin gezet en verder kom ik niet....
Na het plaatsen en dan opstarten krijg ik alleen het logo van Acer te zien bij het opstarten en geeft hij na ongeveer 30 sec. elke keer een piep (interne pc speaker) de waaiers op de videokaart draaien ook heel even en stoppen dan ook gelijk weer bij het opstarten.
ik heb gezocht naar een bios update, ook gedaan nu zit er iets van P03 op maar die is volgens mij ook erg oud... Iemand ideeen ???
Hieronder de info over mijn systeem en over de voeding.
pricewatch: Acer Aspire Predator G3610 (DT.SJZEH.004)
CPU/SoC Intel Core i5-3450
CPU architectuur Intel Ivy Bridge
Klokfrequentie 3,1GHz
Moederbordchipset Intel H67
Geheugengrootte 8GB
Videokaart(en)
Videochip Radeon HD7670