Ik zat vandaag (zoals zo vaak
) bij een wetenschappelijke voordracht, en van tijd tot tijd wil ik notities maken, maar papier is zo onhandig. Ik zat achter iemand die op een Samsung Galaxy Note zat te schrijven, en dat lijkt me wel interessant; iets met een pen ipv toetsenbord.
Het is echter een extra, zal zeker niet mijn standaard telefoon zijn, sterker nog, er hoeft niet eens een SIM-kaart in. Hoeft ook niet nieuw te zijn, maar functioneel.
De vraag is echter, welke versie heeft een goed werkend handschrift systeem met die pen, wat is de "oudste" versie die ik kan kopen waarbij ik voldoende kan klooien.
Wat is je budget?
Op zich geen beperking, liever goed dan goedkoop
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zie hierboven voor de uitleg
Wat heb je zelf al gevonden?
Die is moeilijk. Ik kan de verschillende topics gaan lezen, maar mij maakt de versie niet uit, zolang het maar werkt. Als de Note 2 voldoet, dan hoef ik geen Note 3 of 4 te hebben. Dus "how low can I go?" mbt de versie?
Ik ben nu dit aan het lezen: http://www.gizmag.com/sam...s-note-2-vs-note-1/35976/
Het is echter een extra, zal zeker niet mijn standaard telefoon zijn, sterker nog, er hoeft niet eens een SIM-kaart in. Hoeft ook niet nieuw te zijn, maar functioneel.
De vraag is echter, welke versie heeft een goed werkend handschrift systeem met die pen, wat is de "oudste" versie die ik kan kopen waarbij ik voldoende kan klooien.
Wat is je budget?
Op zich geen beperking, liever goed dan goedkoop
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zie hierboven voor de uitleg
Wat heb je zelf al gevonden?
Die is moeilijk. Ik kan de verschillende topics gaan lezen, maar mij maakt de versie niet uit, zolang het maar werkt. Als de Note 2 voldoet, dan hoef ik geen Note 3 of 4 te hebben. Dus "how low can I go?" mbt de versie?
Ik ben nu dit aan het lezen: http://www.gizmag.com/sam...s-note-2-vs-note-1/35976/
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 28-05-2015 01:41 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.