Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg me af of de Kazam Tornado 348 eigenlijk al in Nederland verkrijgbaar is. Bij kijkshop staat ie er wel, maar alleen in het wit. Zou iemand me kunnen helpen?

ps. Sorry als ik iets niet goed heb gedaan of iets ergens verkeerd heb geplaatst, ben namelijk nieuw op dit forum:)

R2V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

Probeer wel je topic aan te vullen met meer info, waar heb je gekeken? En wat ben je naar op zoek? etc.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Je zou hem rechtstreeks bij de fabrikant kunnen bestellen: https://www.kazam.mobi/tornado-348-eu.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste bedankt voor de snelle reacties!

Ik was op zoek naar de zwarte versie van de Tornado 348,maar ik denk dan dat het het handigst is als ik hem rechtstreeks bij de fabrikant bestel of niet?

Verder zit ik nog een klein beetje te twijfelen tussen de kazam tornado 348 , en de sony xperia m4 aqua. Kan iemand vertellen of er echt een groot verschil tussen iets zit, wil namelijk wel een redelijke camera.

mvg R2V

ps. Heb net even op de site van de fabrikant gekeken, maar kun je hem daar alleen maar kopen met ponden? Of kun je gewoon met euros betalen en wordt die ook in nl bezorgd?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2015 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:18:
Ten eerste bedankt voor de snelle reacties!

Ik was op zoek naar de zwarte versie van de Tornado 348,maar ik denk dan dat het het handigst is als ik hem rechtstreeks bij de fabrikant bestel of niet?

Verder zit ik nog een klein beetje te twijfelen tussen de kazam tornado 348 , en de sony xperia m4 aqua. Kan iemand vertellen of er echt een groot verschil tussen iets zit, wil namelijk wel een redelijke camera.

mvg R2V

ps. Heb net even op de site van de fabrikant gekeken, maar kun je hem daar alleen maar kopen met ponden? Of kun je gewoon met euros betalen en wordt die ook in nl bezorgd?
Nee je kunt alleen betalen met ponden. Je zult dus wat Britse ponden op je rekening moeten zetten.
Aardig overpriced trouwens, gezien de specs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huaw
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
Je kunt ook een umi zero uit china halen.
Ook heel dun, betere specs
Ik weet alleen niet of je het china risico wil nemen
Ook al moet je voor kazam support ws ook terug naar GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Huaw schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:24:
Je kunt ook een umi zero uit china halen.
Ook heel dun, betere specs
Ik weet alleen niet of je het china risico wil nemen
Ook al moet je voor kazam support ws ook terug naar GB
Ik ken Kazam en haar kwaliteit niet, maar die Umi Zero kun je beter van wegblijven als je een goede telefoon wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:18:
Het is lastig te vinden, maar onderaan de pagina kun je regio en valuta instellen, kies je Duitsland en Euro kun je gewoon in Euro's betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huaw
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
Momus schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 18:53:
[...]

Ik ken Kazam en haar kwaliteit niet, maar die Umi Zero kun je beter van wegblijven als je een goede telefoon wilt...
Klopt het is een risico, maar een merk met maar een model is ook een risico qua aftersales.
voor een "bekender" merk als Umi zijn ws nog wel onderdelen beschikbaar maar voor een Kazam?
En wie zegt dat het bedrijf uberhaupt nog bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Umi is vooral bekend om de brakke software en hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kazam bied volgens mij 1 schermreparatie aan bij aankoop van je telefoon. Dat is opzich wel een USP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:19:
Kazam bied volgens mij 1 schermreparatie aan bij aankoop van je telefoon. Dat is opzich wel een USP.
Ja idd, kazam biedt sowieso 2 jaar garantie en 1 keer gratis schermreparatie. Maar aan jullie verhalen te horen komt hij niet naar bekende nederlandse winkels zoals bol.com? Dan kan ik hem denk ik t beste gewoon bij de fabrikant zelf bestellen, maar kunne zij hem wel bezorgen in nl?

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 09:25

Frituurman

Mjam!

Ter info, hij is verkrijgbaar bij CoolBlue. Ik krijg de mijne morgen, gewonnen bij een leuke win/review-actie. :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sinds kort heb je ook de Wiko Highway Pure 4G. Heeft dezelfde behuizing en afmetingen en hetzelfde 4.8" amoled scherm. Maar intern zijn er wel enkele verschillen, de Kazam heeft een octacore Mediatek soc en de Wiko een quadcore Snapdragon.
Pagina: 1