Hallo tweakers ik heb nu een laptop waar ik nauwelijks meer de laatste games op 20 fps kan spelen dus ik ben toe aan vervanging. Het hoeft niet echt een overkill pc te zijn maar wel een pc waar ik redelijk goed op kan gamen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen minimaal op medium settings, Games die ik speel: Gta V, Far Cry 4, Assasins Creed Unity, en dat is het zon beetje qua games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400 - 600 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik weet niet of het kan maar kan je je laptop HDD in je desktop doen? En dat alles dan werkt dat vraag ik me af anders dan alleen me HDD die ik mee neem naar me nieuwe systeem, Anders als dat niet kan neem ik de HDD in het lijstje.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart waar je goed games mee op medium / high zoals Gta V op kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik sta voor alles open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt stil is natuurlijk altijd fijn maar dat is niet iets dat persé hoeft.
Ga je overklokken?
Nee.
Hier tot slot mijn lijste:
Bij voor baad dank.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen minimaal op medium settings, Games die ik speel: Gta V, Far Cry 4, Assasins Creed Unity, en dat is het zon beetje qua games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400 - 600 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik weet niet of het kan maar kan je je laptop HDD in je desktop doen? En dat alles dan werkt dat vraag ik me af anders dan alleen me HDD die ik mee neem naar me nieuwe systeem, Anders als dat niet kan neem ik de HDD in het lijstje.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart waar je goed games mee op medium / high zoals Gta V op kan spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik sta voor alles open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt stil is natuurlijk altijd fijn maar dat is niet iets dat persé hoeft.
Ga je overklokken?
Nee.
Hier tot slot mijn lijste:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 100,95 | € 100,95 |
| 1 | ASRock 970 Pro3 R2.0 | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Asus GTX750TI-OC-2GD5 | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Sharkoon VG4-W Rood | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 46,75 | € 46,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 489,45 | |