Toon posts:

pci_e aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
ik zou graag willen weten of de pci_e perse moet worden aangesloten als je geen grafische kaart in je computer hebt.

Alvast bedankt :)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

een pci slot is onderdeel van je mobo
niemand verplicht je om deze te gebruiken ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:49

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste coatedgoat,
Welkom op Tweakers! Ik wil je graag attenderen op Het algemeen beleid, en dan met name Het algemeen beleid #quickstart. Wat ik hier mis en wat we erg belangrijk vinden is puntje vijf:
Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.

Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn
Je vraag is duidelijk, maar het ontbreekt hier totaal aan wat je zelf inmiddels gevonden hebt. Cru gezegd komt het er op neer dat het forum geen helpdesk is, waar je je vraag zomaar kan dumpen. We gaan ervan uit dat je eerst zelf zoveel mogelijk gezocht hebt en dat dan ook vertelt. Wat heb je gevonden, waarom is dat onduidelijk etc.

Afijn, aangezien je topic niet aan de minimale eisen voldoet gaat deze op slot. Let in het vervolg op de minimale eisen!

Mocht je vragen hebben hierover of als zaken onduidelijk zijn, kan je me altijd een berichtje sturen door op het pijltje naast mijn username te klikken en vervolgens op "stuur bericht".

Dit topic is gesloten.