Kan delen met gezin niet inschakelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54
Ik heb een iphone6 en een iPad Air en ik probeer thuisdeling in te schakelen zodat mijn vriendin op haar iPhone 6 ook dezelfde apps als ik kan installeren.

Als ik echter op mijn iCloud settings van de iPad gezinsdeling wil inschakelen, krijg ik het schem:"Betaalpas of creditcard benodigd".

Ga naar de instellingen van de iTunes & App store om een geldige betaalkaart toe te voegen.

Als ik in die instellingen ga kijken, staat er keurig Click and Buy ingesteld waarmee ik mijn apps eerder heb betaald. Naast deze betaalpas, staat er nog 15 euro tegoed van een cadeaukaart.

Ik krijg het vermoeden dat Apple alleen naar die 15 euro tegoed kijkt en niet naar de betaalpas waardoor ik gezinsdeling niet kan instellen. Is dit een bug, of doe ik wat fout met de instellingen.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:51
Het werkt alleen met een creditcard. Het werkt niet met click&buy. Daarom kun je het dus niet instellen :)

Edit: Zie voor meer achtergrondinfo http://www.iculture.nl/gi...pen-info-delen-met-gezin/.

[ Voor 36% gewijzigd door Hoedje op 30-05-2015 11:55 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."