|sWORDs| schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:52:
Bij UPC niet, die zetten m gewoon om. Nu bij KPN heb ik het risico op 24 uur geen internet en ik moest echt opzeggen en een nieuwe afsluiten. Ach ik zit toch meestal in het buitenland en zelfs al ben ik thuis dan is het wel 285 waard.

Dat is goed om te weten, eens goed uitzoeken. Kan natuurlijk wel 1 dag zonder als het 200 euro scheelt. Maar denk dat het hier niet zo veel scheelt.
Flitzer schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:53:
Het gaat hier om gesprekskosten voor bellen, waar niet over te onderhandelen is. Dan kun je opzeggen wat je wilt, maar daar bereik je niets mee.
Het enige wat je kunt proberen te krijgen is een tijdelijk pakket voor 'gratis' bellen.
Bij OnsBrabantNet wordt door KPN (toevallig?) dezelfde verhoging doorgevoerd. Vorig jaar was er ook al een extreme verhoging (>10%). Sindsdien bel ik gewoon via mobiel (niet KPN), dus onduidelijk wat ze ermee willen bereiken.
Je kan vast niet onderhandelen over de gesprekskosten, maar als je abonnement goedkoper kan, haal je het er natuurlijk ook uit.
|sWORDs| schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:56:
Natuurlijk helpt het wel. Als het bellen je ineens 2 euro per maand meer gaat kosten, maar jij op je 3 in 1 pakket 6 maanden zo veel procent korting krijgt dan kun je weer heel veel maanden bellen voor je op de oude totaal prijs zit. Voor de starter, is er geen glasvezel beschikbaar? Ik wil niet meer terug naar kabel:
[
afbeelding]
Er is hier wel glasvezel maar ik heb niet echt behoefte aan sneller internet als 100mb. Vind het snel zat, is voor mij het geld niet waard, dat is ook een beetje het probleem.
Er zijn een aantal aanbieders van glasvezel (200-500mb) maar dat vind ik allemaal te duur. Er zijn dan ook wel minder snelle abonnementen maar die zijn erg duur vergeleken met ziggo.
[
Voor 27% gewijzigd door
Verwijderd op 27-05-2015 17:06
]