is mijn processor te snel

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08 16:21
Vroeger op mijn P75 had ik wat dos programma's die perfect werkten. Nu ik deze draai op een PII Werken ze niet goed meer. het programma verminkt de bestanden bij bepaalde procedures. Als ik die procedures bekijk staat er niks waardoor het fout kan gaan. Ik denk alleen dat de prosessor te snel is. Ik heb gehoord dat daar programma's voor zijn die dit probleem oplossen. Weet iemand waar ik die kan vinden, of kun ik de computer anders instellen?

www.heinemanss.nl

• ThunderStorm
  • Laatst online: 04:38
het programma verminkt de bestanden bij bepaalde procedures.
dit ligt zeker niet aan je processor. Het verminken van bepaalde files komt het meest waarschijnlijke door je hdd of eventueel je geheugen.

Programma's om je pc slomer te maken zijn er wel maar werken niet goed (ervaring die ik heb althans). Wou altijd graag nog Wings of Fury (van de XT) spelen maar dat gaat veels te snel. Met zo'n tool om je pc langzamer te krijgen gaat ie een heleboel ingewikkelde algoritmes uitrekenen (of iets dergelijks) maar daardoor wordt de snelheid niet constant sloom (ene keer sloom, andere paar tellen weer wat sneller) wat een het tot een happerend geheel maakt.

*tiepvouten*

• sheinemans
  • Laatst online: 24-08 16:21
Kan het zijn dat de programmeertaal fouten veroorzaakt op de PII. Zoiets heb ik ooit gehoord over turbo pascal

www.heinemanss.nl

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Processor langzemer maken: schakel de cache op de processor uit... wordt ie tering langzaam van...

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Turbo Pascal, geeft een runtime error 200 bij processoren boven de 200 Mhz. Tooltjes om dit te verhelpen kan je vinden op [url="http://www,programmersheaven.com"]http://www,programmersheaven.com[/url]

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:15
wings of fury.. zucht ik heb nog een ouwe amiga 500 gehad... weet iemand waar ik dit spel voor m'n pc kan krijgen?

Verwijderd

Ik heb op programmersheaven gekeken, maar ik kon geen tooltje er voor vinden... En kheb ze gemaild en ik kreeg terug dat ze niet wisten hoe ik het moest oplossen.
Wat moet ik?

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 10:19
je proc. is nooit te snel :)

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52

Kortfragje

......

He raiman, welke verdeling van ram heb jij op je mobo?
Want ik heb daar nog steeds problemen mee , zodat ik nu (gedwongen) (slechts) 256 mb ram heb.

http://www.gjpvanwesten.nl

• BdR
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

begrijp ik het goed dat het je eigen programmaatje is waar je dus de (ik gok: Turbo Pascal) source nog van hebt..? dan moet je "uses crt" ff vervangen door "uses smallcrt" die smallcrt.tpu (incl source) kan je hier krijgen.. Het is een bekend probleem turbo pascal programma's die gebruik maken van standaard CRT unit niet lopen op snellere pc's (dan krijg je runtime 200 foutmelding)

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Die runtime errors op pc's sneller dan 200 mhz ben ik anders nog nooit tegen gekomen,
Wel genoeg geprogrammeerd.

volgens mij is dat ook maar sporadisch, dat dat gebeurt. dus dat lijkt mij stug.

• Noork
  • Niet online
als je hem te snel vind wil ik wel ruilen :)
Pagina: 1