In de media markt kreeg ik zowel een ja als een nee te horen (van 2 verschillende werknemers).
Kunnen jullie mij vertellen of deze tv een audio-out heeft?
Ik wil mijn speakerset erop aansluiten, maar 1 zei dat t uitgangen en ingangen voor audio heeft, de ander zei alleen maar ingangen voor audio:
TV: Samsung T24D390EW
Afbeelding van de aansluitingen:

Die rode en witte met tekst [R AUDIO L] lijken mij audio output, maar klopt dat?
EDIT: okay het blijkt geen audio-out te hebben.
Het heeft wel een hoofdtelefoon uitgang, maar dat is natuurlijk niet ideaal.
Wat zouden jullie mij aanraden dan te halen.
Ik zoek een Full HD tv/monitor die ik voornamelijk voor mijn computer ga gebruiken, maar eens in de zoveel tijd wil ik mijn ps3/wiiU erop aansluiten.
Voor die consoles heb ik een HDMI ingang nodig (computer gebruikt de PC IN aansluiting van hierboven) en ik wil mijn boxen erop aansluiten voor goed geluid (is wel belangrijk voor een goede console ervaring lijkt me)
Kunnen jullie mij vertellen of deze tv een audio-out heeft?
Ik wil mijn speakerset erop aansluiten, maar 1 zei dat t uitgangen en ingangen voor audio heeft, de ander zei alleen maar ingangen voor audio:
TV: Samsung T24D390EW
Afbeelding van de aansluitingen:

Die rode en witte met tekst [R AUDIO L] lijken mij audio output, maar klopt dat?
EDIT: okay het blijkt geen audio-out te hebben.
Het heeft wel een hoofdtelefoon uitgang, maar dat is natuurlijk niet ideaal.
Wat zouden jullie mij aanraden dan te halen.
Ik zoek een Full HD tv/monitor die ik voornamelijk voor mijn computer ga gebruiken, maar eens in de zoveel tijd wil ik mijn ps3/wiiU erop aansluiten.
Voor die consoles heb ik een HDMI ingang nodig (computer gebruikt de PC IN aansluiting van hierboven) en ik wil mijn boxen erop aansluiten voor goed geluid (is wel belangrijk voor een goede console ervaring lijkt me)
[ Voor 35% gewijzigd door WORPspeed op 27-05-2015 15:00 ]