Toon posts:

Te hoge factuur van Tele2

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
L.S.,

Onlangs heb ik van tele-2 een torenhoge rekening gekregen van maar liefst 18 euro gekregen omdat ik 157 mb over mijn bundel was. Ik betaal per maand 30 euro voor 1.5 gb en 100 min. . Sorry hoor maar 18 euro voor 158 mb vind ik wel absurd veel. Normaal blijf ik ver onder mijn limiet. Hebben jullie hier ervaring mee en kan ik hier wat tegen doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-10 09:57
Ben je boven je limiet gegaan? Wat is dan precies je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:38
Contact opnemen met Tele2.......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De prijs van over je budget gaan, zo simpel is dat :) In je contract staat duidelijk wat je buiten je bundel moet betalen per MB, dus hier is je afrekening.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:04
Neem contact op met Tele2 en vraag of ze een specificatie van het gebruik kunnen opleveren. Zoja, bestudeer deze en richt je telefoon zodanig af dat dat dataverkeer alleen over wifi mag. Verder kun je in ieder geval op een Android telefoon een datalimiet instellen zodat je een waarschuwing krijgt als je tegen je limiet aanzit. (je telefoon kan je trouwens ook wel vertellen wat de grote verbruikers zijn geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:34
Fijn abonnement! Maar helaas, die oude abonnementen hebben inderdaad nog dat je betaalt als je over de bundel heen gaat (bij nieuwe bundels gaat je snelheid omlaag). Hoe dan ook, je zou in je telefoon de limiet ook kunnen instellen zodat je er niet overheen gaat. Verder handelt Tele2 zoals contractueel overeengekomen (tenzij in jouw contract wat anders staat).

Tele2 verstuurt toch ook sms'jes voor je databundel? Ik krijg altijd een sms bij 50% verbruik en ook bij 100% verbruik. Anders zou je daar even naar kunnen informeren dat ze je die sms'jes wel versturen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 09:05
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:44:
L.S.,

Onlangs heb ik van tele-2 een torenhoge rekening gekregen van maar liefst 18 euro gekregen omdat ik 157 mb over mijn bundel was. Ik betaal per maand 30 euro voor 1.5 gb en 100 min. . Sorry hoor maar 18 euro voor 158 mb vind ik wel absurd veel. Normaal blijf ik ver onder mijn limiet. Hebben jullie hier ervaring mee en kan ik hier wat tegen doen?

Alvast bedankt!
Een torenhoge rekening van maar liefst 18 euro? Is dit een grap? Natuurlijk staan die extra mb's totaal niet in verhouding tot de kosten die je binnen je bundel betaalt, maar dit is al jarenlang het verdienmodel van telecomproviders. Wees blij dat het maar bij 18 euro gebleven is als je buiten je bundel bent gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lan Mandragoran schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:49:
[...]

Een torenhoge rekening van maar liefst 18 euro? Is dit een grap? Natuurlijk staan die extra mb's totaal niet in verhouding tot de kosten die je binnen je bundel betaalt, maar dit is al jarenlang het verdienmodel van telecomproviders. Wees blij dat het maar bij 18 euro gebleven is als je buiten je bundel bent gegaan.
Ik vind 18 euro relatief heel erg duur voor maar 160 mb's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/

0,15 /mb buiten de bundel bij abo's van voor 12-02-2014. Daarna niets want kan niet meer, snelheid omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-10 09:45
Neem je "verlies", installeer een traffic monitor.

Trouwens, tijd om te verlengen misschien? Nu 150 min + 2GB voor 20 euro (ja bij Tele2)

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je internetverbruik zul je toch echt zelf in de hand moeten houden. Daar kunnen wij vrij weinig aan doen. Ook stellen we niet de tarieven van Tele 2 vast. Als je het daar niet mee eens bent dan moet je overstappen.

Al met al gaat dit topic dan ook op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.