Filteren op aanwezigheid AM/FM bij smartphones

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnds
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-09 16:11
Graag zou ik de mogelijkheid zien dat er bij de pricewatch van smartphones de mogelijkheid komt om telefoons te filteren op de aanwezigheid van een FM(/AM)- ontvanger. Ik luister erg veel radio op mijn telefoon en zoek dan ook altijd naar telefoons die deze mogelijkheid bieden. Uiteraard ben ik mij er van bewust dat je ook via internet radio kan luisteren, maar gezien het dataverbruik dat daarmee gepaard gaat is dat voor mij geen optie.
Hoe denken jullie daarover, mede-Twekaers? En belangrijk nog; hoe denken de Tweaker-mods er over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

burnds schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:03:
Graag zou ik de mogelijkheid zien dat er bij de pricewatch van smartphones de mogelijkheid komt om telefoons te filteren op de aanwezigheid van een FM(/AM)- ontvanger. Ik luister erg veel radio op mijn telefoon en zoek dan ook altijd naar telefoons die deze mogelijkheid bieden. Uiteraard ben ik mij er van bewust dat je ook via internet radio kan luisteren, maar gezien het dataverbruik dat daarmee gepaard gaat is dat voor mij geen optie.
Hoe denken jullie daarover, mede-Twekaers? En belangrijk nog; hoe denken de Tweaker-mods er over!
Dit bestond al als specificatie, maar vreemd genoeg stond het bijbehorende filter niet aan. Bij deze alsnog gedaan, waardoor je vanaf nu onder GSM-functies vinkjes kan zetten bij FM-radio (headset) en/of FM-radio (draadloos): http://tweakers.net/categ...JKxuaWlko6SkYmxoVJsbW0tAA. Draadloos wilt zeggen dat deze niet perse een headset nodig heeft als FM-antenne om te kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnds
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-09 16:11
Bedankt!!