Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gezocht! Laptop werk/studie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, omdat ik er na weken browsen op de Tweakersvergelijkingssite nog altijd niet uitkom - sterker nog het lijkt er alleen maar lastiger op te worden - leg ik mijn vraag hier voor.

1.
Ik ben op zoek naar een laptop/ultrabook die op Windows draait.

2.
Multi-taken tussen browsers Office, R, SPSS of ArcGIS.

Fanatiek game ik niet, maar als hij games als Diablo III, Starcraft II of FIFA redelijkerwijs zou kunnen draaien (zeker geen ultra) dan ben ik meer dan tevreden!

De laptop ben ik van plan veel mee te nemen maar dan vooral van huis, naar werk, naar huis, naar bibliotheek etcetera. Ik ben vrij veel onderweg met de laptop maar vaak is er wel een stopcontact aanwezig. Op mijn werk gebruiken we soms laptops van Dell e7000 series waar ik qua snelheid best te spreken ben.

Ik neig naar de 14" in schermgrootte omdat ik twijfel over de portability van 15,4"

De laptop mag max 1100-1400,- kosten. Lager is ook welkom.

SSD is denk ik wel vereist. Touch-screen daarentegen eerder een afknapper.

3.
Lenovo ThinkPad leek wel een aantal goede modellen (E/T/W?) te hebben maar ik twijfel omdat ik niet zeker weet of een grafische kaart vereist is en over in hoeverre ze "value for money" bieden.

alle hulp is welkom!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2015 17:31 . Reden: spellingsfout eruit ]

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:09
Als je hem veel mee wil nemen zou lekker naar gewicht kijken XPS 13 mischien? Weet niet of SPSS of ArcGIS veel van laptop vragen.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oog is ook al op de XPS13 gevallen maar heb hem een beetje uit mijn hoofd gezet door de rare webcamplaatsing en het amper mogelijk is er een game op te spelen.