Met het overclocken van mijn CPU krijg ik al gauw hoge temperaturen (boven 70 graden). Ik wil daarom graag de standaard koeling vervangen door watercooling, maar ik heb geen idee welk type het meest geschikt is. Iemand tips??
Met een klein beetje inzet zou je hier zelf ook wel op uitkomen: http://tweakers.net/categ...xAVFlijpJVtJKRkYFSbG1tLQA
Als je je CPU heel erg gaat overklokken, kan je het beste de Scythe Mugen 4 nemen. Let er wel op dat hij in je behuizing moet passen.
Als je je CPU heel erg gaat overklokken, kan je het beste de Scythe Mugen 4 nemen. Let er wel op dat hij in je behuizing moet passen.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!). Schopje richting CAA.JFskeezix schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:30:
Ik wil daarom graag de standaard koeling vervangen door watercooling
Verder wat Anonymous zegt, wat heb je zelf al gevonden? Wat is je budget? Waarom waterkoelen als er ook prima luchtkoelers zijn?
Afijn, ongeveer alles wat in CAA beleid gesteld wordt. Duik er eerst zelf in in, selecteer wat mogelijkheden en open dan een nieuw topic.
Dit topic is gesloten.