Toon posts:

MMC Beheersjabloon verwijderen van bureaublad pictogrammen

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yo mensen.

Ik moet op voor mijn stage een groepsbeleid toepassen omdat de kinderen van groep 4 de computers compleet ondersteboven instellen en allerlei dingen aanpassen en hun les materiaal van de bureaublad verwijderen.

Nu is het mij gelukt om een sjabloon toe te passen op de STUDENT account, en aanpassingen verhinderen.

Maar als ik kijk kan ik nog steeds de pictogrammen van de bureaublad verwijden. (Link naar les site) (Link naar server.rdp) (En basisportaal voor studenten)

Ik kan deze instellingen ook niet in het module lijst van de mmc. iemand een idee?
Ik moet elke keer weer 35 minuten helemaal naar de locatie toe lopen alleen omdat die kinderen steeds hun lesmateriaal verwijderen en hun computers onbruikbaar instellen

Ps, ik wet niet op ik in de juiste gebied zit (Programming).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:44
Als je weet dat je niet goed zit waarom post je het dan hier?

Ik snap niet helemaal wat je exact bedoeld. Welk sjabloon heb je het over? Hoe komen die snelkoppelingen daar nu? Doe je dit allemaal handmatig of zit het in een image o.i.d. verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Craven schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:20:
Als je weet dat je niet goed zit waarom post je het dan hier?
En dat terwijl Waar hoort mijn topic? nog wel bovenaan de lijst met topics staat.
Ik snap niet helemaal wat je exact bedoeld. Welk sjabloon heb je het over? Hoe komen die snelkoppelingen daar nu? Doe je dit allemaal handmatig of zit het in een image o.i.d. verwerkt?
^^ dat. Open maar een nieuw topic op de juiste plek en geef daarin eerst eens alle informatie over de software waar je mee werkt en wat je nu eigenlijk precies wil doen. Je hebt nu een behoorlijk warrig stuk tekst neergezet met echt nul aan informatie.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als kleine aanvulling: Force a Remote Group Policy Refresh (GPUpdate) even bekijken ALS je het hier hebt over een GPO (wat niet duidelijk is uit je warrige TS).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.