Disney Channel op het Caiway Cogas netwerk, dual audio?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 675538

Topicstarter
Is de Disney Channel dual audio optie beschikbaar op het Caiway Cogas netwerk?
Zoja kan iemand dit dan aantonen dmv. een filmpje oid.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kan je Caiway niet gewoon bellen en het vragen?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zij zeggen dat er geheel geen Dual audio bij Caiway is op geen enkele zender, noch Caiway noch Caiway Cogas maar volgens iemand op Wikipedia heeft Disney Channel op het Cogas netwerk wel dual audio.
Als iemand nu een filmpje maak is het meteen duidelijk. Overigens zijn klantenservices bij dit soort dingen ook vaak slecht op de hoogte en lullen maar wat.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 675538 op 27-05-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:20
Ik ga vanaf volgend jaar ook Caiway afnemen en ben dan ook zeer benieuwd of je bij zenders als Disney Channel (vanaf 1 juli '15 bij Caiway), Cartoon Network, Euronews, Eurosport 1,2 en Arte (Duits, Frans) de taal kunt kiezen zowel voor coax als glasvezel klanten. Bij oud-UPC (Ziggo) heb ik dit momenteel namelijk wel.

Mogelijk kan iemand dit in één van de Caiway topics beantwoorden, maar ik verwacht eerlijk gezegd meer feedback of deze post van je.

[ Voor 38% gewijzigd door funrider op 27-05-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zowel Ziggo als UPC hadden ook al Dual audio, ook bij Disney Channel.
Bij Ziggo was het zelfs het eerst. Disney XD 24 heeft tegenwoordig ook Dual audio bij Ziggo.

Heeft ook iemand idee hoe het zit met Disney Channel HD? Komt dit ook op het Caiway Cogas netwerk?
Ziggo heeft nog geen Disney Channel HD namelijk en aangezien het Caiway Cogas aanbod een spiegeling is van het Ziggo aanbod, zou ik in die zin verwachten van niet.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 675538 op 27-05-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375601

Ik denk dat Caiway het Cogas gebied juist gelijk gaat trekken met de rest van het Caiway gebied. Je kan deze zenders denk ik dus wel in HD verwachten.

Jammer alleen dat wij Eurosport 2 niet in HD krijgen per 1 juni. Ben wel blij met Nederlands commentaar hoor, maar HD is gewoon standaard in 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 375601 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:39:
Ik denk dat Caiway het Cogas gebied juist gelijk gaat trekken met de rest van het Caiway gebied. Je kan deze zenders denk ik dus wel in HD verwachten.

Jammer alleen dat wij Eurosport 2 niet in HD krijgen per 1 juni. Ben wel blij met Nederlands commentaar hoor, maar HD is gewoon standaard in 2015.
Nou dat geldt dan in ieder geval niet voor de kanaalnummers.
Ook jammer dat Caiway niet Disney XD 24 in HD lijkt te gaan doorgeven in tegenstelling tot KPN, Telford en XS4All.

Dual audio vind ik juist wel meer weerwaarde bieden dan HD, neemt niet weg dat ik wel vind dat zoveel mogelijk zenders in HD moeten zijn.
funrider schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:29:
Ik ga vanaf volgend jaar ook Caiway afnemen en ben dan ook zeer benieuwd of je bij zenders als Disney Channel (vanaf 1 juli '15 bij Caiway), Cartoon Network, Euronews, Eurosport 1,2 en Arte (Duits, Frans) de taal kunt kiezen zowel voor coax als glasvezel klanten. Bij oud-UPC (Ziggo) heb ik dit momenteel namelijk wel.

Mogelijk kan iemand dit in één van de Caiway topics beantwoorden, maar ik verwacht eerlijk gezegd meer feedback of deze post van je.
Nou die feedback is anders nog niets van te zien.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 675538 op 27-05-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:20
Anoniem: 675538 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:47:
[...]

Dual audio vind ik juist wel meer weerwaarde bieden dan HD, neemt niet weg dat ik wel vind dat zoveel mogelijk zenders in HD moeten zijn.

Nou die feedback is anders nog niets van te zien.
Blijkbaar zijn ze daar toch minder actief dan hier. Overigens in het Caiway Hendrik-Ido-Ambacht topic ook even aangekaart. Een bestaande Caiway klant (Basic tv pakket) en een nieuwe klant (vanaf 1 juli) zouden het z.s.m. gaan checken voor een reeks aan zenders waarbij andere talen mogelijk zijn (althans bij Ziggo/oud-UPC). Officieel beginnen alle Disney kanalen bij Caiway pas vanaf 1 juli.

Ik heb inmiddels ook een reactie op mijn tweet ontvangen van Caiway waarin ze bevestigen dat er o.a. Engelse taal keuze is bij andere zenders zoals Eurosport 1,2,Cartoon Network, Euronews en daarnaast bij Arte Duits/Frans. Ze konden nog niet zeggen of dit bij Disney XD (24uurs variant) en Disney Channel (HD) het geval gaat zijn. Grote kans van wel wat betreft Disney Channel (HD) lijkt me (net zoals bij Ziggo) als ze dit toch ook al bij andere zenders bij Caiway doorgeven. Overigens de 24uurs versie van DisneyXD (en Veronica/DisneyXD) hadden in oud-UPC naar mijn weten geen taal mogelijkheid (of dit deed in ieder geval weinig). Ze hebben wel 's avonds veel Engelstalige series die ook met Engelse taal worden doorgegeven vanuit Disney. Maar geen keuze.

[ Voor 11% gewijzigd door funrider op 27-05-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inmiddels is dit er wel, maar niet bij de Veronica deel versie. Dit heeft er denk ik mee te maken dat Veronica dan ook met 2 sporen zou moeten gaan uitzenden?
De Engelse programma's s'avonds met hard coded ondertitels zijn al geruime tijd afgeschaft.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 675538 op 27-05-2015 19:49 ]

Pagina: 1