Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Klein weergave beestje IE11 bij modden

Pagina: 1
Acties:

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je een reactie gemodereerd hebt, springt het getalletje waar hij op staat, naar wat je bevestigt als moderatie, hier:
Klein weergave beestje
Daar hoort echter +1 te staan, maar een klein beestjes zorgt dat er tijdelijk mijn bevestigde score staat in IE11.
Dit is gemiereneuk van grootse klasse natuurlijk, want bij refresh staat het weer goed. Dus priority: Minimaal beestje.
Maar toch, ik meld het even O-)

De betekenis van het leven vind je in je gave. Het doel vind je in het uitdelen er van.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Maar die reactie (fvdberg in 'nieuws: Eerste Kamer steunt meldplicht datalekken') staat ook op 0 sinds jouw moderatieactie, dus dat getal klopt? Na de refresh zou hij ook gewoon 0-0 moeten zijn.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:39

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die 0 klopt gewoon, maar hij hoort niet zo klein in de linkerbovenhoek te staan.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/i2hvj.png

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kees schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:28:
Maar die reactie (fvdberg in 'nieuws: Eerste Kamer steunt meldplicht datalekken') staat ook op 0 sinds jouw moderatieactie, dus dat getal klopt? Na de refresh zou hij ook gewoon 0-0 moeten zijn.
Op het moment dat ik het deed, schoof het nog net in het voordeel van de gebruiker naar +1 ... vlak daarna wellicht niet meer.

De betekenis van het leven vind je in je gave. Het doel vind je in het uitdelen er van.