Dag Tweakers! Ik zit al een lange tijd enorm te twijfelen welke Home Cinema Set (5.1) ik moet nemen. Ik kom er namelijk niet uit. Ik heb zelf de SONY-BDV-N9200W op het oog, dit i.v.m. het design. Als ik reviews lees dan is een groep heel tevreden maar een ander groep helemaal niet. Misschien dat een van jullie ervaring heeft met de BDV-N9200W? Daarnaast heb ik niks aan de bluray speler of de 4K functie dat ik waarschijnlijk toch nooit ga gebruiken. Ik heb namelijk een mediaplayer die dat allemaal kan. Daarom is het ook een beetje onzin (imo) om voor die functies te gaan betalen. Ik hoor heel graag welke keuzes jullie mij zouden voorstellen.
Alvast bedankt voor de suggesties en je tijd!
Ik zoek een?
Home Cinema Center 5.1, liefst eigenlijk alleen een versterker met boxen, dus geen dvd player, bluray speler etc.
Wat is je budget?
Mijn budget is tussen 750 en 850
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]De Home Cinema Center wil ik gaan gebruiken i.c.m. kijken van TV en het kijken van Films via mijn media player (Mini-x neo 8-h)/i]
Alvast bedankt voor de suggesties en je tijd!
Ik zoek een?
Home Cinema Center 5.1, liefst eigenlijk alleen een versterker met boxen, dus geen dvd player, bluray speler etc.
Wat is je budget?
Mijn budget is tussen 750 en 850
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]De Home Cinema Center wil ik gaan gebruiken i.c.m. kijken van TV en het kijken van Films via mijn media player (Mini-x neo 8-h)/i]