Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Notificatie

Pagina: 1
Acties:

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43
Iedere keer als ik het HK-forum in ging, krijg ik zo'n geel tekst-balkonnetje rechtsboven dat ik 2 ongelezen DM's heb. Deze heb ik al een kwartier geleden gelezen, maar hij verschijnt iedere keer opnieuw.

Als ik op het balkonnetje klik, staat er netjes: u heeft geen ongelezen berichten, en daarna is het ballonnetje weer weg.

Nieuw tabblad openen hielp niet, reloading van de pagina haalde de bug ook niet weg. Ik heb nu de browser gerestart, en dat heeft het probleem wel verholpen. Ik gebruik Safari op de iPad Mini.

Geen idee of dit een user-sided error is, omdat ik hem niet eerder heb gehad en ik niets aan mijn settings ed heb gewijzigd, wilde ik hem toch melden.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Klinkt als caching aan client kant. Shift F5 al gedaan?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En op wat voor netwerk zit je met die iPad? Kan natuurlijk ook nog zijn dat er iets van een proxy of zo tussenzit die dit veroorzaakt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Ardana
Gewoon thuis, via WiFi. Geen proxy oid ertussen, tenminste tussen gisteren (cq het afgelopen jaar) en vandaag zijn er sowieso geen wijzigingen in de setup geweest.

DennusB: shift-F5 gaat niet op de iPad, maar ja, ik had al gerefreshed/gereload.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Eens. Je kan het eventueel wel in incognito mode proberen, dat heeft Chrome op een iPad ook :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Blijkbaar is die bug nog niet helemaal opgelost:
http://gathering.tweakers...eyword=safari+notificatie

Safari cached dingen die hij niet mag cachen :(

[ Voor 16% gewijzigd door Kees op 27-05-2015 12:25 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Ardana
Lol, dat zijn wel oude topics. Anyway, force closing Safari lijkt geholpen te hebben, laten we hopen dat het zo blijft. Anders is dit een goede reden om over te stappen op een andere browser.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Lijkt me stug dat een andere browser heel veel helpt. Elke browser op iOS gebruikt (verplicht) dezelfde webkit engine. Of zit deze bug buiten de engine?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Ardana
Ik heb geen idee, zoals ik schreef: force close van Safari heeft de bug opgelost. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37

crisp

Devver

Pixelated

We sturen al een tijdje expliciet no-cache headers voor die response, juist omdat Safari op een gegeven moment responses op POST requests ook is gaan cachen. Hoe lang had je dit probleem al?

Intentionally left blank

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:03
Ik had dit probleem net toen ik de terug knop in mijn webbrowser gebruikte. Hij pakte toen opnieuw 'je hebt een notificatie' op, terwijl ik die notificatie al gezien had. Pagina herladen had geen effect, weg browsen naar andere pagina's ook niet. Pas toen ik op het ballonnetje klikte vernieuwde hij hem weer en was de melding weg.

Niet zo'n groot probleem, maar mogelijk iets om even naar te kijken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37

crisp

Devver

Pixelated

Dat is in-memory caching van de browser zelf; daar kunnen wij niet veel aan doen... Pagina hard herladen (ctrl+F5) zou het ook op moeten lossen.

Intentionally left blank

Pagina: 1