Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• koosbeelen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-05 14:15
Beste mensen,

Ik kwam de acer aspire switch 10 tegen en deze zou ik willen gebruiken voor mijn studie. Nu zag ik dat er wat problemen waren dat het toetsenbord wel eens faalde en niet mee werkt en dat hij soms in z'n geheel crasht.

Zijn deze problemen bij mensen bekend? Heeft acer deze problemen gefixt via een update? Of zijn de problemen nog steeds aanwezig?

Groeten,
Koos

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:17
ik heb m net en nog geen problemen ondervonden.

• WouterL
koosbeelen schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 00:11:
Beste mensen,

Ik kwam de acer aspire switch 10 tegen en deze zou ik willen gebruiken voor mijn studie. Nu zag ik dat er wat problemen waren dat het toetsenbord wel eens faalde en niet mee werkt en dat hij soms in z'n geheel crasht.

Zijn deze problemen bij mensen bekend? Heeft acer deze problemen gefixt via een update? Of zijn de problemen nog steeds aanwezig?

Groeten,
Koos
Heb je de Switch al aangeschaft?

• koosbeelen
Wouter lucassen schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 16:28:
[...]

Heb je de Switch al aangeschaft?
Nee, ik overweeg het. Daarom is het niet geheel onbelangrijk om deze informatie te hebben. Klopt het dat de batterijduur 5 á 6 uur is?

• WouterL
koosbeelen schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:23:
[...]

Nee, ik overweeg het. Daarom is het niet geheel onbelangrijk om deze informatie te hebben. Klopt het dat de batterijduur 5 á 6 uur is?
Ja dat klopt wel ongeveer.

• koosbeelen
Dan denk ik dat het toch wel de asus t100 word. Batterij is wel belangrijk vind ik!

• WouterL
ik vind persoonlijk het scherm belangrijker. Dat t100 paneel is echt vrij matig in mijn optiek. Gr Wouter

• koosbeelen
Wouter lucassen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:03:
ik vind persoonlijk het scherm belangrijker. Dat t100 paneel is echt vrij matig in mijn optiek. Gr Wouter
Ik wil hem gebruiken voor mijn studie en aangezien ik 1,5 uur aan het reizen ben op de heenreis, en dus ook de terugreis, is batterij wel belangrijk. Als ik dan een batterij van 5 á 6 uur heb, ben ik de helft kwijt van de batterij.

• WouterL
koosbeelen schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 01:24:
[...]

Ik wil hem gebruiken voor mijn studie en aangezien ik 1,5 uur aan het reizen ben op de heenreis, en dus ook de terugreis, is batterij wel belangrijk. Als ik dan een batterij van 5 á 6 uur heb, ben ik de helft kwijt van de batterij.
Maar dan toch ruim voldoende ?;)

• koosbeelen
Ik durf het niet te gokken :p
Pagina: 1